رئیس شورای اروپا تاکید کرد که این اتحادیه باید به تداوم کمک های خود به اوکراین ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد که فشار عصبی ناشی از نتایج ضعیف هفته های پایانی، تمرکز تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر را بهم ریخت.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
منابع لبنانی از سفر میشل عون رئیس جمهور سابق لبنان به سوریه برای دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر دادند.
رئیس ‌شورای اروپا بر ضرورت ادامه ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین تاکید کرد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، به اسکای گفت: «همان کسانی که فکر می‌کردند ما ششم یا هفتم می‌شویم، حالا می‌گویند که دوم شدن برای ما مثل ناکامی است.»
دختر نوجوان گفت: هفته پیش از خانه فرار کردم. نمی‌دونستم کجا، ولی رفتم. نمی‌دونستم چه اتفاقی می‌افته برام، به این فکر نکردم چی سر مادرم میاد. فقط اینو می‌دونستم که از خودم، خونه، بی‌کسی و بی‌پناهی خسته شدم. اینکه هر روز که می‌گذره بیشتر ناامید میشم. پس از خونه فرار کردم.
میکل آرتتا برای بالا بردن روحیه تیمش در جلسات تمرینی در آخرین هفته‌های لیگ برتر از حضور یک سگ آموزش‌دیده در تمرینات توپچی‌ها استفاده می‌کند.
روزهای عجیب برای بازار خودرو؛ در شرایطی که شورای رقابت برای اولین بار به موضوع قیمت‌ خودرو‌های مونتاژی ورود کرده است، لیستی از هفده خودرو با قیمت های جدید باب میل این شورا رسانه ای شد، اما حواشی روزهای اخیر در خصوص این قیمت ها، احتمال تغییر مصوبه را تقویت کرده است.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، منتظر واریز سود سهام عدالت باشیم؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه برگزار خواهند کرد؟، میل بورسی‌ها به سمت سهام دلاری یا ریالی؟، خودروی ۷۴۵ میلیونی در بازار، خبر‌های مهم برای سهامداران برکت و وغدیر؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
میکل آرتتا و پر مرتساکر در یک روز به آرسنال پیوستند اما هیچوقت تصور نمی‌کردند 12 سال بعد، کل باشگاه را از بالا تا پایین اداره کنند.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، نام هفت بازیکن را در فهرست مازاد تیمش برای فصل بعد قرار داده است.
با اینکه هواداران آرسنال از حضور گابریل ژسوس مصدوم در تمرینات این تیم خوشحال هستند، ولی میکل آرتتا می‌گوید قصد ندارد برای بازگشت او به میادین عجله کند.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
رئیس شورای اروپا می گوید با توجه به حساس بودن هفته های آتی در جنگ اوکراین، حمایت از این کشور باید تداوم داشته باشد.
معین عباسیان می گوید اتفاقات در هوادار مطابق با میل او پیش نرفت و به همین خاطر تصمیم گرفت مسیر خود را عوض کند.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
رئیس شورای اروپا امروز اعلام کرد: باید با پوتین حرف بزنیم تا با حفظ رابطه بتوان از فاجعه هسته ای جلوگیری کرد.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.
دیلی میل ترس مقامات فوتبال انگلیس، از بی احترامی تماشاگران فوتبال به ملکه الیزابت را یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد.
نوار پیروزی‌های آرسنال در هفته چهارم لیگ برتر هم ادامه پیدا کرد و شاگردان میکل آرتتا موفق شدند فولام را 2-1 از پیش رو بردارند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
من برای «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان احترام زیادی قائلم. با این وجود، اگر او هفته جاری بر خلاف میل پرزیدنت بایدن به تایوان سفر کند کاری را انجام خواهد داد که کاملا بی‌پروا، خطرناک و غیر مسئولانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ