رئال مادرید از سال 2014 توانسته 14 جام بین‌المللی کسب کند و هیچ باشگاهی حتی نزدیک به آن هم نشده است.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
چند سال پیش، یک خرس ماده به چادر کوهنوردان نزدیک شد و اشتباه بزرگ آنجا شکل گرفت کوهنوردان به این خرس غذا دادند و باعث شد عادت بدی را بگیرد او حالا توله های خود را برای غذا گرفتن با خود میاورد.
یک فوتبالیست پس از شیرجه زدن در رودخانه برای خنک شدن توسط یک تمساح بلعیده شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که رسانه‌های آمریکایی از زوال عقل رئیس جمهور این کشور چشم‌پوشی می‌کنند.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
چلسی در یک دیدار دوستانه با 5 گل از سد رکسهام ولز گذشت.
تصاویر ترسناک هوش مصنوعی از مرد عنکبوتی واقعی را ببینید.
وقتی صحبت از انگل‌ها می‌شود، فکر همه ما به سمت کرم‌ها و حشرات می‌رود؛ اما در قلمروی اقیانوس‌ها، به نظر همه چیز متفاوت هست و حتی موجودات بزرگ و سهمگینی مثل کوسه‌ها هم از این انگل‌ها در امان نیستند و در موارد استثنایی، می‌بینیم که حتی زندگی در زیر موج‌ها هم ممکن است چقدر وحشتناک و سخت شود.
باستان‌شناسانی که در غار‌های TOLL DE MOIÀ مشغول حفاری بودند، شواهدی از هم‌نوع‌خواری نئاندرتال‌ها را کشف کرده‌اند که قدمت آن‌ها به بیش از ۵۲۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
پوچتینو، مربی چلسی، یک برنامه بدنسازی دو هفته‌ای برای بازیکنانش طراحی کرده که بیشتر شبیه اردوگاه کار اجباری است.
عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان در چند ماه اخیر باعث شده که انتقادات از هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به همراه بازیکنانش زیاد شود.
پیرزنی که گفته می‌شود حملات یازده سپتامبر به برج‌های دوقلو را پیش‌بینی کرده بود، پیشگویی ترسناکی برای سال ۲۰۲۳ دارد.
طبق برآورد دانشمندان تا پنج میلیارد سال دیگر، با اتمام منابع هیدروژن خورشید، ستاره بزرگ منظومه شمسی، کره زمین و دیگر سیارات سر راهش را می‌بلعد.
امین اسماعیل نژاد در تمرینات اخیرا تیم ملی با آمادگی بالایی ظاهر شده است.
در سال ۲۰۱۶ باستان‌شناسان حین حفاری در گورستان دلتای فالیرون در آتن یونان، دو گور دسته جمعی حاوی بقایای اسکلتی ۸۰ نفر را کشف کردند که به مچ دست برخی از آن‌ها هنوز غل و زنجیر آهنی بسته شده بود.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
این اولین باری است که دانشمندان از اسکنرهای بدون تماس برای به دست آوردن تصاویری از یک پرتو مانتا باردار وحشی استفاده می کنند. در مجموع، فرومن ۸۱ اسکن از ۵۵ مانتای صخره ای آزاد را در مطالعه جدید خود در مجله زیست شناسی ماهی توصیف می کند.
محققان متوجه شدند که هوش مصنوعی قادر است تا تصاویری را تولید کند که در ۸۴% موارد، با ویژگی‌های عکس اصلی، مثل رنگ و بافت و تم کلی مطابقت داشته باشد.
یک استارت‌آپ لهستانی با یک برنامه «دیپ‌فیک» (Deep fake) شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه طیف احساسات انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
تیم ملی در دوران حضور کی روش تبدیل به تیم شجاعی شده است که مثل دوره گذشته حضور این سرمربی برابر رقبای قدرتمند قاره‌ها عملکرد نسبتا خوبی پیدا خواهد کرد.