پیرزنی که گفته می‌شود حملات یازده سپتامبر به برج‌های دوقلو را پیش‌بینی کرده بود، پیشگویی ترسناکی برای سال ۲۰۲۳ دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکل اوون، اسطوره لیورپول، معتقد است عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده به آرسنال یا منچستریونایتد و حتی قرمزها نخواهد رسید.
تیم ملی والیبال ایران نشان داد که خیلی به امین اسماعیل‌نژاد وابسته است.
بابک مرادی و علیرضا بیرانوند پس از سوت پایان مسابقه در ورزشگاه دستگردی اکباتان برای دقایقی با هم صحبت کردند.
روملو لوکاکو در آغاز فصل به رییس باشگاه اینتر گفته بود این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد.
ایران در جام ملتهای آسیا پیش روی تاریخ خود قرار خواهد گرفت و از یک فرصت استثنایی برخوردار خواهد بود...
ژوزه مورینیو امشب در مقابل شاگرد سابقش ژابی آلونسو قرار می‌گیرد. کسی که ژوزه او را به پپ گواردیولا تشبیه کرده و گفته بود یک روز مربی بزرگی خواهد شد.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان لسترسیتی با کمک بطری جادویی خود پنالتی جیمز مدیسون را مهار کرد.
به اعتقاد محققان زلزله کشور منطقه زاگرس هر روز شاهد زلزله با بزرگ‌های مختلف است و اینکه گفته شود دیر یا زود در این منطقه زلزله بزرگ خواهد داد، پایه علمی نخواهد داشت.
فرانک هوگربیتس مدعی است که در زمینه ارتباط بین هم‌ترازی اجرام آسمانی با فعالیت لرزه‌ای در زمین پژوهش می‌کند و ادعاهایش بر اساس این پژوهش‌هاست. در حقیقت به باور هوگربیتس هم‌ترازی زمین با دیگر سیاره‌ها جاذبه‌ای کافی برای ایجاد زمین‌لرزه در زمین ایجاد می‌کند.
تحلیلگر رژیم صهیونیستی به صحت پیشگویی دبیر کل حزب الله درباره فروپاشی این رژیم اذعان کرد.
چاقی مشکلی است که این روز‌ها خیلی از ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، اما مرز چاقی نقطه مهمی است.
در این‌جا چهار مورد از کشفیات باستان‌شناسی در سال ۲۰۲۲ را مرور خواهیم کرد که به واسطۀ جنبه‌های تاریک و حتی ترسناکشان از سایر یافته‌ها متمایز بودند.
رئیس جمهور روسیه ۱۶ سال پیش در کنفرانس امنیتی مونیخ یک سخنرانی تاریخی را ایراد کرد و گفت که پیشروی ناتو به شرق اروپا، اقدامی تحریک‌آمیز است و به کاهش شدید سطح اعتماد دوطرفه می‌انجامد!
یکی از مشهورترین پیشگویی‌های بابا ونگا برای سال ۲۰۲۳ این است که مدار زمین به نحوی تغییر می‌کند. مشخص نیست که معنای این پیشگویی چیست، اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اثرات ویرانگری خواهد داشت.
یکی از مشهورترین پیشگویی‌های بابا ونگا برای سال ۲۰۲۳ این است که مدار زمین به نحوی تغییر می‌کند. مشخص نیست که معنای این پیشگویی چیست، اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اثرات ویرانگری خواهد داشت.
حتما تا به حال اسم حس ششم به گوشتان خورده است. یک احساس ناشناخته که خیلی‌ها مدعی پیش بینی آینده با حس ششم هستند. در حقیقت این حالت به حسی گفته می‌شود که وابسته به هیچ یک از حواس پنج گانه فیزیکی نیست و به ما برای رسیدن به درک ماورای طبیعه کمک می‌کند.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
نوستراداموس برای دنیا در دوره‌ی افزایش روز افزون قیمت مواد غذایی، پیشگویی ترسناکی داشته است. به گفته‌ی او، انسان‌ها از روی ناچاری برای زنده ماندن دست به کار‌هایی خواهند زد که یکی از آن‌ها روی آوردن به آدمخواری است. او گفته: «نه راهبی در کار خواهد بود و نه فرد تازه گرویده ای؛ عسل قیمتی بیش از یک شمع پیدا خواهد کرد… یک پیمانه گندم به قدری گران خواهد شد که انسان‌ها یکدیگر را خواهند خورد.»
کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد. حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد. یخچال های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.
قبل از شروع جام جهانی قطر، ساموئل اتوئو با یک پیش بینی حیرت انگیز جام جهانی مورد تمسخر قرار گرفت، اما اکنون پیشبینی رئیس فدراسیون فوتبال کامرون همه را حیرت زده کرده است.
ظاهرا یک فرد با لباسی سنتی و تا حدی عجیب به گفته منبع منتشرکننده ویدئو، بازی ایران و ولز را ۴ روز پیش درست پیش بینی کرده بود! از ظاهرش این گونه برمی‌آید که او پیشگو باشد!
میزان زیاد آب در منطقه گذار، پیامد‌های گسترده‌ای برای وضعیت دینامیکی داخل زمین دارد. می‌توان نتیجه آن را مشاهده کرد؛ مثلاً در ستون‌های داغ گوشته که از پایین می‌آیند و در منطقه گذار گیر می‌کنند. در آنجا، آن‌ها منطقه گذار پر از آب را گرم می‌کنند که به نوبه خود منجر به تشکیل ستون‌های کوچک‌تر گوشته جدید می‌شود که آب ذخیره‌شده در منطقه گذار را جذب می‌کند.
لیگ ایران دشوار و پرفشار است و نمی‌توانیم هر بازی سه یا چهار گل بزنیم.» همین دو جمله کافی است تا رویکرد یحیی در مورد فصل جدید را نمایان کند.
دانشمندان یک سنگ نوشته ۴۰۰ ساله عجیب را در بستر رودخانه البه در اروپا یافتند که خشکسالی کنونی در اروپا را پیش گویی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ