یکی از داوران سابق لیگ برتر به هاوارد وب، رئیس کمیته داوران این لیگ، پیشنهاد کرد بعد از رسوایی گل برنتفورد به آرسنال رئیس بخش VAR در کمیته داوران انگلیس را اخراج کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
کنار یک رژیم غذایی اصولی و برنامه ورزشی این توصیه ها چربی سوزی تان را دوبرابر می کند.
به منظور مبارزه با پیری پوست، استفاده از کرم ضد آفتاب به همه افراد توصیه می‌‎شود، اما همه ضد آفتاب‌ها مناسب استفاده برای ناحیه دور چشم نیستند. از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که مخصوص ناحیه دور چشم است و SPF مناسب داشته باشد.
مسعود مرادی از حضور کمک داور دربی در جشن قهرمانی پرسپولیس انتقاد کرد.
یک نشریه امنیتی آمریکایی در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین به مقامات کی‌یف توصیه کرد که به دور از بلندپروازی‌های غیرواقع بینانه آماده پذیرش صلح با مسکو با نقشه جدید باشند.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند،‌ چقدر است؟
مارکو سیلوا، سرمربی فولام، که خودش امشب در بازی مقابل یونایتد به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از الکساندر میتروویچ که او هم در این مسابقه اخراج شد خواست احساساتش را کنترل کند.
کارشناس فوتبال با بیان این که امتیاز دیدار استقلال و گل‌گهر برای دو تیم اهمیت دو چندانی دارد گفت: در استقلال دو بازیکن تاثیرگذار هستند که اگر دور از حاشیه باشند برگ برنده خواهند بود.
مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعاً به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلاً بنا نیست تقاضاهای سفته بازی را پاسخ دهیم.
حمید رجبی، مربی فولاد، حضور هواداران را عامل برتری تراکتور توصیف کرده است.
توصیه ما به مصرف کنندگانی که به صورت حرفه‌ای مواد مخدر را مصرف می‌کنند این است که به مراکز درمانی مراجعه داشته باشند، با استفاده از دارو، نیاز‌های خودشان را برطرف کنند و به سمت بهبودی و سلامت هدایت شوند.
گری نویل بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی قطر از داور این مسابقه به شدت انتقاد کرده و او را "یک شوخی تمام‌عیار" توصیف کرد.
په‌په، مدافع تیم ملی پرتغال، عملکرد داوران را عامل حذف تیمش از جام جهانی توصیف کرده است.
مقام طالبان در یک پیام ویدئویی گفت: "تظاهرات امور داخلی آن‌ها (ایران و پاکستان) است، مردم آن‌ها تظاهرات می‌کنند، شما زندگی خودتان را خراب نکنید. "
کارت زردی که داور دیدار آمریکا و ولز به گرت بیل نشان داد با اعتراض‌های زیادی مواجه شده و به عنوان یکی از اشتباهات فاحش داور قطری توصیف شده است.
محمد فنایی کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به داور دیدار بازی ایران و انگلیس توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید ساخته شده است. استفاده از آن مانعی را در برابر پرتو‌های فرابنفش ایجاد می‌کند. به همین دلیل، در دهه‌های اخیر، متخصصان بهداشت استفاده از آن را بسیار توصیه کرده اند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ملوان را ستود و آن را عالی توصیف کرد.
ژاوی پس از هر ناکامی بارسا بهانه و توجیه خود را دارد. یک روز داور و روز دیگر اشتباهات فردی اما واقعیت این است که علی‌رغم وعده‌ها، بارسا با او نه زیبا بازی می‌کند و نه خوب نتیجه می‌گیرد.
مدافع استقلال گفت: باعث شلوغی‌های اواخر مسابقه، تحریکات نیمکت گل گهر بود و اعتراضات شدید آن‌ها به داور و حضورشان در محوطه فنی ما، جو را به هم ریخت.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، توصیه جالبی برای رویارویی با ارلینگ هالند به لیساندرو مارتینز داشته است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از اریک دایر، مدافع این تیم، خواست برای تبدیل شدن به مدافعی بهتر بازی‌های لئوناردو بونوچی را تماشا کرده و تحلیل کند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از اریک دایر، مدافع این تیم، خواست برای تبدیل شدن به مدافعی بهتر بازی‌های لئوناردو بونوچی را تماشا کرده و تحلیل کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه بعدی، امامان جمعه را به سلوک مردمی یعنی حضور در بین مردم و گفتگو با آنان توصیه کردند و افزودند: صِرفِ رفتن بین مردم کار مهمی است بنابراین از مردم فاصله نگیرید و ارتباطات خود را به یک گروه خاص محدود نکنید،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ