گری نویل بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی قطر از داور این مسابقه به شدت انتقاد کرده و او را "یک شوخی تمام‌عیار" توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فراخوان شتابدهی ایده‌های نوآورانه در حوزه سامانه‌های دارورسانی نوین و ملزومات پزشکی و دارویی پیشرفته، زمینه برای ورود محصولات ایران‌ساخت این حوزه به بازار فراهم می‌شود.
برنامه حضور اعضای کادر فنی تیم ملی ایران برای بررسی بازی های هفته دوم لیگ برتر مشخص شد.
ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی حمایت می کند.
امیر قلعه نویی در دقیقه 10 بازی با قرقیزستان با اعتراض به داور به آرامش خود کنار زمین خاتمه داد.
بعد از یک فصل سخت و پرماجرا، پیام حیدری با قضاوت بازی داماش - فولاد نوین، فصل را به پایان رساند.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی و با کمک پرینتر سه بعدی ارزان قیمت روشی نوینی برای توسعه وصله های ریز سوزن ابداع کرده اند که چند دارو را از طریق پوست به بدن منتقل می کند.
پیام حیدری داور بازی حساس داماش گیلان با فولاد نوین شده است.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده زمینه سازی وتسهیل دسترسی به مسکن مناسب به ویژه برای فاقدین مسکن در راستای ارتقای کمی وکیفی سکونت،وزارت راه وشهرسازی در اجرای جهش تولید گیرد
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، چلسی را منزجرکننده، رقت انگیز و بی‌آبرو خواند و گفت، مالک این باشگاه مقصر تمام اتفاقات بازیهای اخیر است.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است تاتنهام نمی‌تواند هری کین را در تابستان امسال بفروشد اما ممکن است سال آینده او را به صورت رایگان از دست بدهد.
محققان هندی روشی نوین برای استخراج مواد از موهای کوتاه شده مشتریان در سالن های زیادی و تولید بانداژ زخم و ضد آفتاب یافته اند.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشد اما دستیار او به شدت از داوری این مسابقه انتقاد کرد و از لفظ «جنگل» و «مسخره بازی» برای توصیف اتفاقات استفاده کرد!
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، پس از شکست 7-0 این تیم مقابل لیورپول از رفتار برونو فرناندز انتقاد کرد.
جنجال‌های اخیر داوری ویدیویی در لیگ برتر انگلیس باعث ایجاد تغییرات در کمیته داوران این کشور می‌شود و نیل سواربریک، رئیس VAR کمیته داوران اتحادیه در پایان فصل سمتش را ترک خواهد کرد.
منابع خبری بامداد سه شنبه از رای مثبت کنست رژیم صهیونیستی به پیش نویس قانون اصلاحات قضایی در دور نخست خبر دادند.
در آخرین لحظات دیدار آرسنال و اورتون که با شکست شاگردان آرتتا به پایان رسید اولکساندر زینچنکو و نیل موپای درحالیکه هر دو از توپ دور بودند با هم درگیر شدند.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، از اظهارات مانوئل نوبر درباره اخراج تونی تاپالوویچ به شدت آزرده خاطر شده است.
تنها یک هفته به پایان دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور باقی مانده است و هم اکنون تیم های فولاد نوین اهواز و شهید قندی یزد در صدر گروه الف و ب قرار دارند.
پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی وارد دور تازه ای از بررسی شده و به نظر می رسد به زودی پس از تایید نهایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای تصویب به مجلس ارائه شود.
اعتراضات شدید قلعه نویی پس از پایان دیدار با استقلال به داور مسابقه و درگیری او را ببینید.
نوید مظفری معتقد است یک پنالتی باید به سود استقلال در دیدار این تیم برابر پیکان گرفته می‌شد.
محققان دانشگاه RMIT به تازگی به راهی برای جایگزینی سنگدانه‌های معمولی به کار رفته در بتن مانند شن و سنگ خرد شده با لاستیک‌های دور ریختنی دست پیدا کرده اند. این کار نوید بخش اقتصاد دورانی با هدف کمینه کردن ضایعات و استفاده بیشتر از منابع خواهد بود. آن‌ها می‌گویند بتن جدید سبزتر و سبک‌تر خواهد بود و هزینه‌های ساخت و حمل و نقل را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
نوید مظفری می‌گوید در دقیقه ۸۳ باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌شد.
هلیا یوز ماده که حاصل زایمان هرب در سال ۱۳۹۸ است، حالا مادر بزرگترین سرمایه ثبت شده جمعیت یوز‌های آسیایی ایران است. او به دور از اسارت و در دل طبیعت در زایمانی موفق صاحب ۴ توله شده که اگرچه هنوز جنسیت شان اعلام نشده، اما حالا نوید بخش تداوم زنجیره حیات یوز‌های آسیایی و نماد زیبای حیات وحش ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ