کارت زردی که داور دیدار آمریکا و ولز به گرت بیل نشان داد با اعتراض‌های زیادی مواجه شده و به عنوان یکی از اشتباهات فاحش داور قطری توصیف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخراج ساپینتو بعد از گل اول استقلال به پرسپولیس و عصبانیت شدیدش از تصمیم داور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اسطوره باشگاه یوونتوس دلیل عصبانیت آنچلوتی در کنار خط را حضور یک داور ایتالیایی عنوان کرد.
ژوزه مورینیو پس از تساوی 1-1 مقابل مونتزا با عصبانیت تاکید کرد که داور مسابقه امشب بدترین داوری بوده که در دوران حرفه‌ای خود با آن رو به رو شده است.
برخورد ریکو هنری با وسلی فوفانا از دید داور مسابقه چلسی - برنتفورد دور ماند.
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
یک شرکت هواپیمایی با عصبانیت کریستیانو رونالدو در بازی دیشب النصر مقابل ابها و خشم او از تصمیم داور برای پایان بازی در نیمه اول در میانه یک موقعیت گلزنی شوخی کرد.
جود بلینگام، ستاره دورتموند، معقتد است که تصمیم داور بازی برابر چلسی برای تکرار پنالتی تیم حریف درست نبوده است.
شنبه رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو است و خیل مانسانو قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. اتلتیکو از این بابت عصبانی است.
فرهاد مجیدی بعد از بازی در نشست خبری بازی با البطائح به شدت از قضاوت‌های داور عصبانی بود. سرمربی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در جایی که عدالت رعایت نمی‌شود، صحبتی ندارم.
اعتراض به داوری در بازی های لیگ برتر تبدیل بدعت شده است، به خصوص که پای دو تیم مدعی در مسابقه در میان باشد.
مدافع مس رفسنجان اعتراض تندی نسبت به قضاوت داور نساجی و مهاجم این تیم انجام داد.
اشرف حکیمی، ستاره تیم ملی مراکش که تیمش در رده بندی شکست خورد شدیدترین اعتراض را به داور قطری مسابقه کرد.
داور بازنشسته فوتبال می‌گوید فشارهایی که به محمدرضا اکبریان طی سال‌های گذشته وارد شده، دلیل اصلی مرگ ناگهانی فرزند خردسال او است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در اواخر دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی توسط داور اخراج شد تا یکی از اتفاقات مهم بازی حساس دو تیم به نام او رقم بخورد.
خوان لاپورتا پس از شکست 3-1 بارسا از رئال به شدت عصبانی بود و به رختکن داوران رفت تا از داور بازی توضیح بخواهد.
اخراج سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در بازی برابر رنس باعث ناراحتی و عصبانیت بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.
بازیکنان پی اس جی به خصوص مارکو وراتی و نیمار از عملکرد خیل مانسانو، داور اسپانیایی، در بازی شب گذشته برابر بنفیکا راضی نبودند.
جواد نکونام در حالی کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با مس را پشت سر گذاشت که با عصبانیت در آن شرکت کرد.
لحظه عصبانیت عجیب و شدید ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اخراجش از سوی داور بازی مقابل گل گهر سیرجان را مشاهده می‌کنید.
مدافع استقلال با عصبانیت از تصمیم یاسر همرنگ داور دیدار با نساجی، مدعی بود که صحنه برخورد او با بازیکن حریف پنالتی نبوده است.
این کارت زرد عصبانیت و اعتراض شدید ریکاردو ساپنتو سرمربی استقلال و دیگر اعضای نیمکت این تیم را در پی داشت. به همین دلیل همرنگ به ساپینتو هم کارت زرد نشان داد.
تصمیم داور بازی استقلال و نساجی در دقایق ابتدایی، عصبانیت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و کارت زرد برای او را به دنبال داشت.
مردود اعلام شدن گل کانر کودی در دیدار امروز اورتون-لیورپول، باعث عصبانیت شدید یکی از هواداران اورتون شد.
مهاجم مدنظر پرسپولیس از شدت عصبانیت به داور حمله ور شد و کادرفنی و همبازی اش او را از اتفاق ناگوارتر و محرومیت سنگین باز داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ