یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد داور دیدار این تیم مقابل ملوان را ستود و آن را عالی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جوان پرسپولیس دچار مصدومیت جدی شد تا حضورش در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.
سه بازیکن مصدوم پرسپولیس شرایط حضور در نخستین بازی فصل پیش روی لیگ برتر را پیدا می کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور هواداران در ورزشگاه تأکید کرد: مطمئنم تا به اندازه‌ای که ورزشگاه جا داشته باشد هواداران می‌آیند و ورزشگاه پر می‌شود. منتظر حضور گرم هواداران هستیم.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس با گل دوم می‌توانست پیچیدگی بازی را حل کند.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
دستیار یحیی گل‌محمدی می‌گوید اظهارات پاکو خمس برای او تعجب آور بوده است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری علیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال موضع گیری کرد.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
سرمربی پرسپولیس برای پاسخگویی در مورد اظهارات اخیر خود به دادسرا احضار شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به پست بازی یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود تصمیم جدید گرفت.
هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی روش است.
یحیی گل‌محمدی چگونه یک شبه پیر شد؟! تغییر چهره ناگهانی سرمربی سرخپوشان در جریان بازی دیروز پرسپولیس و مس رفسنجان مورد توجه هواداران و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او پیراهن سیاه پوشید و ریش گذاشت تا در کنار موهای سپیدشده‌اش چهره متفاوتی داشته باشد
تغییر چهره یحیی گل‌محمدی مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که تساوی نتیجه ای عادلانه برای مصاف این تیم با سپاهان بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینی این تیم را بدون دخالت کارلوس کی‌روش برنامه ریزی می کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد در صورت دریافت مجوز بازی مهاجم تازه وارد همچنان از او استفاده نکند.
باشگاه پرسپولیس منتظر حکم کمیته استیناف در مورد جریمه‌ای است که منجر به فعال شدن محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی شده است.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد احکام صادرشده و پرونده‌های مطروح در این کمیته ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ