تیم پرسپولیس امروز امکان برگزاری تمرین در ورزشگاه کاظمی را نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.
مردم ساکن منطقه الباحه عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
سازمان هواشناسی کشور توصیه کرد از استقرار چادر و پارک خودرو در حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنید.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی با بارش برف و باران مواجه هستیم، گفت: دو محور استان سمنان به دلیل بارش برف مسدود شده است.
بارش بی سابقه باران و برف در هفته های اخیرقسمتی از قاره آمریکای شمالی را از خشکسالی مداوم رها و ذخیره برف کوهستانی را تقویت کرده است.
بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از بارش برف و وقوع کولاک و آبگرفتگی در ۱۷ استان خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بارش بی سابقه باران و برف در هفته های اخیر نیمی از کالیفرنیا را از خشکسالی مداوم رها و ذخیره برف کوهستانی را تقویت کرده است.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های اصلی و فرعی خراسان رضوی موجب لغزندگی سطح مسیرها شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
معصومی گفت:امروزبرخی محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی وشرقی و اردبیل بارش برف وباران وبرخی محورهای استان‌های مازندران،گیلان،اصفهان،چهارمحال وبختیاری،فارس و خراسان جنوبی دارای بارش باران است.
سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف و سقوط بهمن در ۲۱ استان هشدارداد.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: پنجشنبه (۲۷ بهمن) در نوار شمالی کشور همچنین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و بوشهر، جنوب اصفهان و یزد بارش رخ می‌دهد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی ۱۴ استان خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش برف و باران تا روز جمعه در کشور ادامه دارد.
نظری تصریح کرد: هواشناسی استان پیش‌بینی کرده است که بارش برف تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۲۴ بهمن در سطح شهر تهران ادامه خواهد داشت و ما نیز تا زمانی که برف از آسمان ببارد، برای برف‌روبی در خیابان‌های شهر حاضر خواهیم بود.
اصفهان- بنا به اعلام فرمانداری شهرستان فریدون‌شهر مقاطع ابتدایی این شهرستان امروز دوشنبه غیرحضوری و شروع کلاس‌های دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان به‌علت بارش برف با یک ساعت تاخیر است.
اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
بارش برف در تهران برگزاری آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار برابر هوادار را لغو کرد.
بارش شدید برف سبب شد تا استقلالی ها به ناچار تمرین خود را به سالن وزنه برده و آن جا تمرینات بدنسازی را انجام دهند.
تمرینات استقلال بعد از یک روز وقفه از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می شود. به دلیل بارش برف در تهران امروز استقلالی ها در سالن تمرین خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ