اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال سومین سال خشکسالی پیاپی در ایران است و تداوم خشکسالی موجب شد که بارش برف به‌ویژه در نیمه شرقی کشور و تقریبا تمام دامنه‌های البرز بسیار کم‌تر از حد نرمال باشد.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: هم اکنون باتوجه به بارش برف، ترافیک در تمام معابر شهری روان گزارش شده است.
با تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری و "آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد" دنبال خواهد شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مدارس شهر شاهرود و روستاهای حومه به خصوص بسطام غیرحضوری شد.
با توجه به بارش برف در استان قزوین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نواحی یک و دو شهرستان قزوین، شهرستان البرز و منطقه کوهین و تمامی مدارس استثنایی در مناطق یادشده در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن غیرحضوری اعلام شد.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس استان تهران با تاخیر آغاز می شود.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد فردا به دلیل بارش شدید برف فعالیت تمامی مدارس با تاخیر آغاز می شود
مقام مسئول شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اظهار کرد: با وجود بارش مستمر برف در کشور، تمام فرودگاه‌های تحت مدیریت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال حاضر عملیاتی است و هیچ فرودگاهی به دلیل بارش برف بسته نشده است.
احمد افضلی گفت: بارش برف از صبح امروز آغاز شده و منجر به برودت هوا و لغزندگی تمام معابر استان شده است. مدارس بخش آسارا شهرستان کرج نیز صبح امروز به دلیل برودت هوا تعطیل و غیرحضوری شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: به علت تداوم بارش برف، برودت هوا، تمام مقاطع نواحی ۱ و ۲ همدان و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان امروز -یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه- در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان فریدونشهر طی امروز به علت بارش برف خبرداد.‌
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان فریدونشهر طی امروز بعلت بارش برف خبرداد.‌
یزدی مهر با اشاره به اینکه برای پنجشنبه بارش برف در سطح استان تهران پیش بینی شده است گفت: با توجه به این پیش بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.
تمامی مقاطع مدارس شهرستان تیران و کرون امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن غیرحضوری است.
اصفهان- تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان تیران و کَروَن و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان گلپایگان به علت بارش برف امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن غیرحضوری است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی ۵ شهرستان در استان اصفهان به دلیل بارش برف فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه نیز غیر حضوری برگزار می‌شود.
با توجه به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی نواحی یک و دو ارومیه امروز در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در برخی شهرهای استان در روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی در اکثر نقاط کشور، افزایش نسبی دما در تمام نقاط همچنین تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
به گزارش سازمان هواشناسی باتوجه به تدام سامانه بارشی؛ پیش بینی می‌شود تا فردا در تهران بارش برف را شاهد باشیم.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام جاده‌های استان علی‌رغم بارش برف روز و شب گذشته هم اکنون باز است، گفت: تنها محورهای شاهرود - آزادشهر و شهمیرزاد - کیاسر لغزنده هستند.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم فردا شنبه سوم دی ماه تعطیل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ