معصومی گفت:امروزبرخی محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی وشرقی و اردبیل بارش برف وباران وبرخی محورهای استان‌های مازندران،گیلان،اصفهان،چهارمحال وبختیاری،فارس و خراسان جنوبی دارای بارش باران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وقوع باد شدید و بارش برف و باران در برخی از نقاط کشور طی امروز و فردا پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، فارس، کرمان و هرمزگان بارندگی، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف داریم.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، فارس، کرمان و هرمزگان بارندگی، وزش باد شدیدالبته موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف داریم.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
طبق اعلام مرکز پیش بینی هوا؛ بارش پراکنده برف و باران در برخی از نقاط کشور طی روزهای آینده پیش بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برخی از محورهای ۹ استان کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های زنجان و کرمان خبر داد.
مدیر کل دفتر امور عملیات و بحران راهداری گفت: بر اثر بارش و برف و کولاک برخی محورهای شریانی و غیر شریانی مسدود شده است.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات تعطیل شدند.
بارش برف و باران در برخی استان‌ها
گزارش سازمان هواشناسی را در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز کرده‌اند.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در برخی از استان‌های کشور، از آماده‌‎باش امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی در حوادث احتمالی جوی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای مواصلاتی خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه جنوبی البرز، شمال تهران، سمنان، قزوین و برخی مناطق استان البرز بارش باران داریم و باد خیزش گرد و خاک نیز پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ