مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: شهروندان به دلیل لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش مقامات پاکستانی، در پی ریزش بهمن در شمال پاکستان نزدیک به مرز چین، حداقل ۱۰ نفر کشته شدند.
۱۹ نفر بر اثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که با حضور به موقع تیم‌های امدادی خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
افزایش دما طی روزهای پنجشنبه و جمعه، پتانسیل افزایش ذوب برف در مناطق پوشیده از برف، شکستن نقاب‌های برفی و وقوع بهمن بهاره در مناطق مستعد را فراهم می‌کند بنابراین از تردد در دالان‌ها و مسیرهای محتمل برای وقوع بهمن پرهیز شود.
سالانه با شروع فصل زمستان و بارش‌های فصلی، خطرات ریزش بهمن در مناطق کوهستانی، تفرج‌گاه و نزدیکی روستاها افزایش پیدا می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
اصغری گفت: فردا تهران روز تمیزی خواهد داشت. هزارکانیان در استان کردستان دمای ۲۳- داشت و سردترین ایستگاه کشور بود.
قیمت دلار نسبت به ابتدای هفته با کاهش قیمت همراه شد. قیمت دلار در بازار آزاد با ریزش بیش از ۲۰۰ تومانی به ۴۳۴۰۰ تومان رسید.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از آغاز بارش برف تاکنون شاهد ریزش هفت بهمن در جاده چالوس بودیم و واقعاً مشخص نیست که با توجه به شرایط جوی در صورت بازگشایی مسیر، مجدداً با ریزش بهمن مواجه نشویم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
آخرین اطلاعیه از استان‌های البرز و مازندران حاکی از آن است که محور چالوس (مسیر رفت و برگشت) به‌دلیل ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
این انسداد به دلیل ریزش بهمن در منطقه سیاه بیشه در استان مازندران ایجاد شده است.
فدراسیون کوهنوردی با اشاره به توصیه‌های مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا، بر اجتناب از کوهنوردی به دلیل خطر سرمازدگی و ریزش بهمن در ارتفاعات تاکید کرد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا به‌تدریج از شنبه (۲۲ بهمن) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که مجدد بارش‌ها از نیمه‌غربی کشور آغاز می‌شود.
فیلمی از لحظه ریزش بهمن در کشمیر پاکستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده کرج - چالوس که درپی ریزش چهار بهمن مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته گذشته با افت هم زمان قیمت دلار و قیمت انس طلا ریزشی شده است.
راهداری البرز اعلام کرد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ بهمن محور کرج به چالوس به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این خصوص گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف سنگین در برخی نقاط محور کرج چالوس از جمله محدوده پیچ سرهنگ و گچسر هستیم.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت مواجه شده و انتظار می رود ریزش های بیشتری داشته باشد.
بر اثر ریزش بهمن در شهر «نینگچی» واقع در منطقه تبت چین دستکم ۲۸ تن کشته شدند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: چون در سال‌های قبل شاهد ریزش بهمن در محور چالوس بودیم؛ در صورتی که شدت بارش زیاد شود توصیه کردیم چنین مسیرهایی را مسدود کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
لحظه ریزش هولناک بهمن به کمپ ماناسلو در نپال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ