افزایش دما طی روزهای پنجشنبه و جمعه، پتانسیل افزایش ذوب برف در مناطق پوشیده از برف، شکستن نقاب‌های برفی و وقوع بهمن بهاره در مناطق مستعد را فراهم می‌کند بنابراین از تردد در دالان‌ها و مسیرهای محتمل برای وقوع بهمن پرهیز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در ارتفاعات البرز به‌ویژه مناطق مشرف به دامنه‌های شمالی البرز، افزایش ابر و مه آلودگی و بعضی ساعات بارندگی، در شمال آذربایجان‌غربی و آذربایجان شرقی طی ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ مورد انتظار است.
امروز بورس برای دومین روز متوالی با ریزش سنگین مواجه شده است و این گمانه را تقویت می کند که ریزش دو روز پیاپی دستوری است.
عبدالمطهر محمدخانی نوشت: خطر ریزش گود و کج‌شدن برج میلاد بعد از ۱۰ سال برطرف شده است.
زنانی که از ریزش مو رنج می‌برند ممکن است بیماری‌هایی از جمله دیابت، آکنه و سرطان پستان نیز مبتلا باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: شهروندان باتوجه به لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
اصغری گفت: فردا تهران روز تمیزی خواهد داشت. هزارکانیان در استان کردستان دمای ۲۳- داشت و سردترین ایستگاه کشور بود.
ساری- ریزش سنگ‌های معلق و رانش گذر از جاده‌های کوهستانی مازندران را برای کاربران و رهگذران پر خطر کرده است.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش برف و باران و کولاک و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: شهروندان به دلیل لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
فدراسیون کوهنوردی با اشاره به توصیه‌های مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا، بر اجتناب از کوهنوردی به دلیل خطر سرمازدگی و ریزش بهمن در ارتفاعات تاکید کرد.
فدراسیون کوهنوردی با اشاره به توصیه‌های مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا، بر اجتناب از کوهنوردی به دلیل خطر سرمازدگی و ریزش بهمن در ارتفاعات تاکید کرد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا به‌تدریج از شنبه (۲۲ بهمن) سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که مجدد بارش‌ها از نیمه‌غربی کشور آغاز می‌شود.
این مسئول توضیح داد: در شرایط موجود امکان ریزش بهمن و سنگ در ارتفاعات دور از انتظار نیست به همین دلیل از مسافران درخواست می‌شود حتی الامکان از مسیر‌های کوهستانی تردد نداشته باشند. کوهنوردان هم با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی جدا خودداری کنند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌هایی را دریافت کرد که بیشترین میزان آن در ایستگاه آبعلی به میزان ۴.۸ میلیمتر ثبت شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارندگی‌های اخیر و خطر ریزش بهمن و رگبار گفت: طی پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) فعالیت‌های کوهنوردی در بیشتر مناطق کوهستانی کشور مخاطره آمیز است.
علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این خصوص گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف سنگین در برخی نقاط محور کرج چالوس از جمله محدوده پیچ سرهنگ و گچسر هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر گفت: از صبح امروز اسکان اضطراری برای خانواده‌های در معرض خطر روستای چم کنار این شهرستان به دلیل بارش باران بر پا شده است.
واکنش شرکت دولتی به افشای خطر ریزش ورزشگاه آزادی
در ورزشگاه آزادی با پدیده‌ای به‌نام شکست و ریزش سکوها مواجه هستیم، به‌دلیل اینکه ورزشگاه نیم قرن سن دارد، در نقاطی از این سکوها دچار شکست شده است و در خطر ریزش قرار دارد
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به شکستگی سکوهای 69 زون این ورزشگاه هشدار داد و اعلام کرد خطر ریزش این ورزشگاه قدیمی را تهدید می‌کند.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به احتمال رخ دادن ریزش سکوهای این ورزشگاه هشدار داد و گفت: مقصر اتفاقات احتمالی در آینده برعهده شرکت توسعه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ