اصغری گفت: فردا تهران روز تمیزی خواهد داشت. هزارکانیان در استان کردستان دمای ۲۳- داشت و سردترین ایستگاه کشور بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای بهداشت خواب این است که یک برنامه روتین قبل از خواب و یک ساعتِ خواب ثابت تعیین کنید و به آن پایبند باشید. رفتن به رختخواب و بیدار شدن در یک ساعت معین، حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، می‌تواند به تنظیم ساعت داخلی بدن و بهبود کیفیت خواب کمک کند.
وینیسیوس جونیور، فوق ستاره رئال مادرید، برای حضور در کنسرت دریک به نیویورک سفر کرد.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تعطیلات لیگا اسپانیا به زادگاه خود سفر کرده است.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله باشگاه منچسترسیتی، در حال گذراندن تعطیلات پیش فصل خود در سواحل اروپاست.
تعطیلات عید قربان در کشورهای عربی و اسلامی چند روز است؟
کودی خاکپو، ستاره هلندی لیورپول، تعطیلات خود را صرف کمک به نیازمندان سرزمین پدری‌اش کرده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا نسبت به افزایش شمار تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌ها طی ایام اوج سفرهای بین شهری هشدار داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مسیر تهران - شمال در تعطیلات هفته آینده یک طرفه نخواهد شد.
مرکز مدیریت راههای کشور همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر اعلام کرد: هم اکنون ترافیک‌ جاده‌های شمالی در مسیر شمال به جنوب همچنان سنگین است.
بنابر اعلام پلیس راهور فراجا، ترافیک در جاده های شمالی در آخرین روز از تعطیلات عید فطر، سنگین گزارش شده است.
بنابر اعلام پلیس راهور فراجا، ترافیک در جاده های شمالی در آخرین روز از تعطیلات عید فطر، سنگین گزارش شده است.
معاون گردشگری کشور ضمن آماده باش ۲۷ دستگاه اجرایی دولت به منظور خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات ویژه عید فطر، پیش‌بینی گسترش سفرهای داخلی به سمت غرب و شمال غرب کشور را مطرح کرد.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
سفرهای نوروزی و پیک تعطیلات در جنگل‌های شمالی کشور که با هجوم مسافران نوروزی و برخی گردشگرنماها همراه می‌شود، معمولا با آسیب‌های زیادی برای منابع طبیعی و جنگل‌ها همراه است.
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در دومین روز از تعطیلات نوروزی محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پیست آبعلی تا آب اسک و آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار دارای ترافیک سنگین است.
در این مطلب توصیه‌هایی به شما می‌کنیم که از استرس‌تان در روزهای آخر سال و طی تعطیلات کم کنید. این توصیه‌ها جدید نیستند؛ اما ارزش یادآوری را دارند. همچنین شاید در نگاه اول ساده به نظر نرسند، اما پیگیر باشید تا احساس آرامش بیشتری کنید.
پلیس راهور کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش رو را اعلام کرد؛ به این ترتیب تردد انواع وسایل نقلیه درروزهای 5 شنبه و جمعه از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، آسمان نوار شمالی کشور در ایام تاسوعا و عاشورا بارانی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ