سالانه با شروع فصل زمستان و بارش‌های فصلی، خطرات ریزش بهمن در مناطق کوهستانی، تفرج‌گاه و نزدیکی روستاها افزایش پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران خواست از هرگونه طبیعت گردی در کوهستان‌ها بویژه جاده چالوس پرهیز کنند.
یک فعال سیاسی نسبت به ریزش آراء سنگین در انتخابات پیش رو هشدار داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در ارتفاعات البرز به‌ویژه مناطق مشرف به دامنه‌های شمالی البرز، افزایش ابر و مه آلودگی و بعضی ساعات بارندگی، در شمال آذربایجان‌غربی و آذربایجان شرقی طی ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ مورد انتظار است.
در حالی که چند روزی است، بازار ارز و به دنبال آن بازار‌هایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی در پیش گرفته اند، امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی موقت و اختالل تردد در سطح معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، آسیب به سازه‌های موقت و سست، شکسته شدن درختان در سطح شهراز مخاطرات این سامانه بارشی است.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
محمد احمدی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وضعیت نارنجی در منطقه، اظهار کرد: براین اسای با توجه به احتمال بارندگی و ریزش سنگ هشدار لازم به رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را داشتند داده شد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی و احتمال رگبار شدید باران، وزش باد متوسط و ریزش تگرگ در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به رخداد بارش باران و ریزش تگرگ در استان، هشدار نارنجی را صادر کرد.
یزدی‌مهر در خصوص احتمال ریزش سازه‌های موقت و شکستن درختان هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد: از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره، درختان کهنسال و استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی این استان هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور درخصوص یخ‌زدگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغات و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر بر اثر این مخاطره جوی هشدار داد.
همچنین لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، احتمال بارش برف در ارتفاعات بالا دست و نزدیک قله ها، احتمال ریزش کوه، احتمال آب گرفتگی محدود معابر، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، احتمال خسارت به صنایع کشاورزی نیز دور از انتظار نیست.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی بار دیگر هشدار داد که سکوهای این ورزشگاه امکان ریزش دارند.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به شکستگی سکوهای 69 زون این ورزشگاه هشدار داد و اعلام کرد خطر ریزش این ورزشگاه قدیمی را تهدید می‌کند.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت:به واسطه ادامه ریزش بازار سرمایه و کاهش نقدینگی بسیاری از پول‌های سرمایه گذاران جذب سهام‌های با ارزش کمتر می‌شود و احتمالا این سهم‌ها دیر یا زود با حباب قیمتی رو به رو خواهند شد.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به احتمال رخ دادن ریزش سکوهای این ورزشگاه هشدار داد و گفت: مقصر اتفاقات احتمالی در آینده برعهده شرکت توسعه است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ریزش گرد و خاک موقت در استان، هشدار سطح زرد را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ