مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده کرج - چالوس که درپی ریزش چهار بهمن مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میامی- وقوع سیل در محور میامی به شاهرود برای ساعتی جاده اصلی را مسدود کرد اما با تلاش راهداران محور بازگشایی شد.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تونل شماره ۲ جاده چالوس که به خاطر سیل اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.
آزادراه تهران-شمال که پس از سیل هفته گذشته به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود، با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور روز چهارشنبه ۲۴ خرداد بازگشایی شد.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
غفاری تاکید کرد: با توجه به استراتژیک بودن محور کرج – چالوس، تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی صورت بگیرد و برنامه ریزی برای تامین اعتبار مورد نیاز در حال انجام است.
کرج- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،آخرین وضعیت پاکسازی و بازگشایی تونل شماره ۲ جاده چالوس را تشریح کرد.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره زمان بازگشایی چالوس توضیح داد: به دلیل اینکه جاده چالوس در محدوده خوزنکلا، به‌طور کامل قطع شده و ۵۰ متر از جاده شکسته شده و فرو ریخته و گودال عمیقی ایجاد شده است، بنابراین جاده چالوس حدود یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود.
برخی نکات موجب شده که ابعاد این رویداد آنچنان که باید مورد توجه قرار نگیرد. این را می‌شود از اظهارنظر یکی از معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دریافت که در گفتگو با رسانه ملی، ضمن برشمردن برخی ابعاد خسارت وارد آمده به راه و تخمین هزینه ۲۰۰ میلیاردی آن، تاکید کرد که بازگشایی این جاده بین یک هفته تا ۱۰ روز زمان می‌برد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است!
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
پردیس- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بازگشایی آزادراه تهران- پردیس خبر داد.
بعد از ریزش مجدد سنگ چالوس، این محور مسدود شد. تا اعلام راهداری در خصوص ایمنی کامل محور چالوس از لحاظ ریزش سنگ، دیگر این محور بازگشایی نخواهد شد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: جاده چالوس که از شب گذشته به دلیل شرایط جوی بسته شده بود هم‌اکنون بازگشایی شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده کندوان و آزادراه تهران شمال که به دلیل بارش سنگین برف و نداشتن ایمنی کافی بسته شده بودند، امروز چهارشنبه ۲ فروردین بازگشایی شدند.
بازگشایی چالوس، آزادراه تهران-شمال و جاده امام‌زاده داوود
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از آغاز بارش برف تاکنون شاهد ریزش هفت بهمن در جاده چالوس بودیم و واقعاً مشخص نیست که با توجه به شرایط جوی در صورت بازگشایی مسیر، مجدداً با ریزش بهمن مواجه نشویم.
کوثر - دقایقی پیش ریزش سنگ در محور اردبیل - سرچم ورودی تونل شماره ۹ اتفاق افتاده و راهداران شهرستان کوثر در حال پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر تردد هستند.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان جاده منتهی به پیست بین‌المللی اسکی تاریک‌دره همدان برای ورود اسکی‌بازان به این منطقه ورزشی با پیگیری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان که طی این چند وقت موفق به بازگشایی چندین مجموعه ورزشی غیرفعال شده، باز شد و به طور رسمی پیست بین‌المللی تاریک دره همدان بازگشایی شد.
حسین امیرعبداللهیان شامگاه جمعه در جریان سفر به لبنان و در کنفرانس خبری، اظهار امیدواری کرد که در نخستین اقدام، سرکنسولگری‌های ۲ کشور در شهر‌های جده و مشهد بازگشایی شود تا به کسانی که علاقمند سفر‌های زیارتی به مکه مکرمه، مدینة منوره و مشهد مقدس هستند، خدمات ارائه کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک‌دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می‌شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع‌تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.
بارش برف در جاده سی‌سخت مرکز شهرستان دنا به پادنای استان اصفهان به بیش از دو متر رسیده است که با این شرایط امکان بازگشایی این جاده تا بهار سال آینده وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ