وزیر امور خارجه گفت: حضرت امام خمینی و مکتب توحیدی او، ابتدا اندیشه‌ها و دل‌های مردم آزاده و آزاداندیش را در ایران، امت اسلامی و جهان، متحول ساخت و سپس نظام سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مسیر خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این ۴۴ سال استمرار داشته است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، این نهاد را پاسدار آرمان‌های امام راحل دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر مکتب سلطانی عمان دیدار و گفتگو کردند.
لنگرود - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه الگوگیری از علمدار کربلا را می‌توان در سیره «سردار شهید املاکی» جستجو کرد، گفت: شهدا پرورش یافته مکتب عاشورا و امام حسین(ع) هستند.
شهداب یزد با امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن لیگ والیبال و با هدایت محمدرضا تندروان دوباره قهرمان لیگ شد.
مراسم یادبود مرحوم «دکتر سیدمحمد‌هاشمی» وکیل دادگستری و استاد برجسته حقوق عمومی ‌توسط کارگروه حقوق بشر اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) و با حضور فعالان حقوق بشر و وکلای دادگستری و شماری از شاگردان وی در محل این اتحادیه برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش که به کشور عمان سفر کرده است، با وزیر مکتب سلطانی این کشور دیدار و گفتگو کرد.
سنگربان استقلال گفت در این سه، چهار هفته اتفاقاتی افتاده که شرمنده هواداران شدم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد.
مشهد ـ مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است.
اجلاس بین المللی مکتب سلیمانی در سالن اجلاس سران تهران شروع بکار کرد.
یادگار سردار سلیمانی گفت: بهره برداری از منش، مرام و مکتب شهید سلیمانی می‌تواند رشد و تعالی ملت ایران و امت اسلام را رقم بزند.
مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هریک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند. اما به راستی یک انسان باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مکتب ساز شود؟
اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: مردم‌داری پایه و اساس مکتب حاج قاسم است و باید این مرام را مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار دهند.
شهردار تهران با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: جسم مبارکش از میان ما رفت ولی مکتب شهید سلیمانی متولد شد.
همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی
وزیر کشور در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی با مقاومت عجین شده و امروز به عنوان حرف اصلی در مقابل جریانات توطئه جهانی خودش را نشان می‌دهد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه دشمنان از سایه حاج قاسم هم می‌ترسیدند، گفت: شاگردان مکتب شهید سلیمانی اول استخوان آمریکایی‌ها را خرد و سپس آن‌ها را از منطقه اخراج می‌کنند.
رئیس ائتلاف فتح گفت که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.
معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.
کرمان – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی و راه مقاومت ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرده است.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ