باشگاه سپاهان تنها باشگاهی است که خواستار افزایش سقف بودجه سالیانه باشگاه‌ها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی مس رفسنجان می‌گوید مدل بازی این تیم با فصول گذشته متفاوت است و آنها برای رسیدن به هارمونی به زمان نیاز دارند.
با وجود اینکه طلایی پوشان اصفهانی مهره‌های سرشناسی را در پنجره تابستانی جذب کردند، آنها در خط میانی شرایط مساعدی ندارند.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.
به زودی ماجرای یحیی و پرسپولیس هم به سرانجام خواهد رسید و طرفین با حل چالش به دنبال آماده‌سازی تیم برای فصل آتی خواهند بود.
نخستین دوره مسابقات هوش مصنوعی «شطرنج‌باز» با هدف گسترش اکوسیستم، برندسازی و بهبود مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی به پایان رسید.
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
تغییر عادت کار دشوار و چالش برانگیزی است و برخی مواقع با کمی کمک می‌توان راحت‌تر آن را انجام داد. به خاطر بیاورید که چگونه تشویق‌های یک معلم شوق فراگیری را در شما افزایش می‌داد. با وجودی که رسیدن به هدف خود پاداش بزرگی به همراه دارد.
چالش رکاب زدن دوچرخه‌های ثابت اسپینینگ در ولز با پیروزی کاترین بر ویلیام به پایان رسید.
معماهای ریاضی گزینه خوبی برای به چالش کشیدن مغز انسان هستند. برخی از آنها شبیه به معماهایی منطقی هستند و حل کردنشان نیازمند کشف الگویی خاص یا استدلالی منطقی است.
هر سه نماینده روز دوم کشتی آزاد ایران در تورنمنت زاگرب به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
پرونده قتل یک جوان آمریکایی در حمله نیروهای داعش به دادگاه عالی آمریکا رسیده و مصونیت شبکه های اجتماعی در برابر محتوایی که منتشر می کنند را به چالش کشیده است.
گل دوم ژاپن به اسپانیا در شرایطی به ثمر رسید که پذیرفتن آن توسط داور و به کمک VAR حسابی جنجال به پا کرد.
مهدی ترابی با آمادگی خوبی آخرین تمرین تیم ملی در تهران را پشت سر گذاشت.
تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.
ی‌روش بامداد امروز به ایران رسیده و در تازه‌ترین دور همکاری‌اش با تیم ملی، چالش‌های مختلفی پیش‌رو خواهد داشت. فهرست این چالش‌ها می‌توانست بیش هفت مورد باشد، ولی در زیر به هفت مورد از مهم‌ترین چالش‌های کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران اشاره شده است.
کلین‌شیت، رو کردن ستاره جدید و رسیدن به معدل امتیاز قهرمانی خواسته‌های پرسپولیس از مسابقه امشب است.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به کاتوویتسه رسیدند.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
عدم توازن در دفاع و حمله پرسپولیس چالش بزرگ کادرفنی این تیم برای رسیدن به اولین پیروزی در لیگ برتر فصل جاری است.
اعلام جزئیات کشت فراسرزمینی، توسعه صادرات مرکبات، چالش های مرغداران و رسیدن میزان خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری است.
پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل خیبر با زوج دفاعی جدیدی به میدان رفت.
اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب بازداشت «بسام السعدی» عضو ارشد این جنبش در اردوگاه جنین، تأکید کردند: مقاومت فلسطین در مقابل این اقدام سکوت نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ