طائب با بیان این که آمریکا علاوه بر چالش بین المللی وجود قدرت‌های نوظهور جدید مانند چین و روسیه، با چالش‌هایی داخلی نیز مواجه است هرچند این چالش‌ها از جمله در حوزه آب، غذا، بیماری‌های فراگیر و انرژی سایر ملت‌ها را نیز درگیر خود خواهد ساخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
دو بازیکن عراقی شاغل در لیگ ایران در لیست جدید تیم ملی کشور خود نام شان دیده می شود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها قصد دارند چالش‌ها را به دانشگاه و مدارس بکشانند، اگر ما منتظر باشیم که پدافندی رفتار کنیم منفعتی نخواهیم داشت.
حجت الاسلام طائب عنوان کرد: در ایران هرگز بی‌حجابی حتی در دوران ساسانیان براساس نقاشی‌های این زمان نداشتیم، به عنوان مثال رضاشاه سرنیزه گذاشت که باید زنان بی‌حجاب اجباری باشند.
شاید یکی از دلایلی که دولت‌ها نمی‌توانند در کاهش تورم موفق عمل کنند، باور به «چیزهایی» است که وجود ندارد یا بالا دانستن احتمال رخداد‌هایی است که اتفاق نمی‌افتند. نمونه آشکار آن را می‌توان در ادبیات «زمستان سخت برای اروپاییان» وزیر نفت مشاهده کرد. نسیم طالب، ریسک‌پژوه و آماردان، این موارد را با نام «قوی سیاه» معرفی می‌کند؛ لفظ قوی سیاه برای توصیف رخداد‌هایی است که نامنتظر هستند، پیامد‌های بسیار خطرناکی دارند و مواجه‌شدگان با آن ادعا می‌کردند که پیش‌بینی‌اش کرده‌اند درحالی که این‌گونه نبوده است.
طالب ریکانی یکی از عجیب ترین اتفاقات این هفته لیگ برتر فوتبال ایران را رقم زد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: اسراییل در سند امنیت ملی خود، ایران را تهدید اول و آمریکا ایران را تهدید سوم خود می داند، ولی قرار بود آمریکا اول با ایران بعد روسیه و سپس چین مقابله کند. قرار نبود روسیه به اوکراین حمله کند، بلکه اوکراین قرار بود به روسیه حمله کند و سرزمین ها را پس بگیرد، ولی روسیه زودتر حمله کرد.
توضیحات حجت الاسلام طائب مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران در خصوص مبادله جیسون رضائیان جاسوس خبرنگار ایرانی-آمریکایی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در جنگ ترکیبی پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن و نویسنده و گوینده و شاعر و توپخانه رسانه ماست که به فضل الهی در این بخش هم موفق خواهیم شد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی برای خود می‌دانند و ادعا می‌کنند ایران دارد برنامه‌های خودش را پیش می‌برد و ما نتوانستیم در روند پیشرفتش اختلال ایجاد کنیم و در نهایت هر دو جناح رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که این رژیم به ۸۰ سالگی خود نمی‌رسد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی برای خود می‌دانند و ادعا می‌کنند ایران دارد برنامه‌های خودش را پیش می‌برد و ما نتوانستیم در روند پیشرفتش اختلال ایجاد کنیم و در نهایت هر دو جناح رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند که این رژیم به ۸۰ سالگی خود نمی‌رسد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
طائب افزود: آمریکا با اسرائیل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند و در مهرماه اغتشاشات انجام دهند تا در اول مهرماه ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد اما دو حادثه این کار را به هم زد، نخست اینکه روسیه نقشه را فهمید و زودتر به اوکراین حمله کرد؛ دوم اینکه دولت بنت سقوط کرد.
حجت‌الاسلام طائب افزود: سخن از رفراندوم پاس گل به آمریکا و اسرائیل است، نباید تزلزلی در مسیر پیمودن ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دهیم و یا بخواهیم پایه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را مخدوش و یا بی‌معنا کنیم.
طائب گفت: بر اساس اجماع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از اردیبهشت ۱۴٠۱ آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس دنبال بودند که سال ۱۴٠۱ را سال اغتشاش در ایران قرار دهند.
به این ترتیب غیر از هنرمندان زن و خانم‌های عادی طالب تغییر چهره، مردان بازیگر و یا حتی فوتبالیست ها و ورزشکاران نامدار هم دست به جراحی بینی زدند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشانند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرند.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».
بورس تهران معاملات امروز را در حالی با تابلوهای سبز به پایان رساند که روز گذشته استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین در مجلس اعلام وصول شد.
وزیر صمت گفت: صنعت خودرو صنعت بزرگ و مهمی است که با مشکلات خاصی مواجه شده که با حضور خودروسازان و قطعه سازان و طی یک نقشه راه دو ساله، برنامه ای طراحی شده و بر اساس آن مشکلات موجود قابل حل خواهد بود.
محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ اعلام کرد: محل دقیق این آب‌گرفتگی زیرگذر الغدیر در تقاطع خیابان ۱۷ شهریور واقع در منطقه ۱۸ است و پس از دریافت اولین گزارش‌ها تیم اجرایی فنی و عمران ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۱۸ در محل حاضر و نسبت به رفع خطر اقدام کردند.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ