خروج حامد اسماعیلیون از ائتلاف همبستگی منسوب به براندازان مصداق روشنی بر فروپاشی دورهمی دوماهه اپوزیسیون بود؛ کسانی که علیرغم هزینه‌های هنگفت و نمایش‌های متعدد باز هم محکوم به شکست شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اختلاف نظر‌ها در جبهه اصلاحات بر سر دو موضوع، یکی حضور یا تحریم انتخابات و دوم فعالیت به عنوان اصلاح‌طلب زیر چتر نظام و انقلاب یا همراهی به جریان برانداز وابسته غرب شدت گرفته است.
پل باربر، مدیرعامل برایتون، توضیح می‌دهد که چگونه مویزس کایسدو به جای لیورپول در تابستان امسال چلسی را انتخاب کرد.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
در دو سال ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم، درآمد نفتی رو به افزایش بوده و است. ابهام اول این‌گونه ایجاد می‌شود که «اگر درآمد نفتی افزایش پیدا کرده، چرا دولت برای بدهی‌های قبلی دست به فروش اوراق زده است؟» این درست که دولت روحانی دست به انتشار اوراق زده و بدهی ایجاد کرده بود؛ اما روی کاغذ، وقتی درآمد‌ها افزایش پیدا می‌کند، باید پرداخت بدهی‌های قبلی در اولویت باشد یا هزینه‌کرد آن در محل‌های دیگر؟به این موضوع توجه کنید که در دولت روحانی، به آن اندازه که اوراق فروخته شد، نفت فروخته نشده است.
هواداران دیناموزاگرب یک شورش بزرگ را در قلب یونان برنامه ریزی کرده بودند.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
دانشمندان با مدل‌سازی ساختار درونی ماه دریافتند احتمالا برخلاف باور‌های پیشین، ماه دارای گوشته جامد است، نه گوشته مذاب.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
مهدی تاج می‌گوید باید تلاش کنیم موانع استقلال برای حضور در آسیا رفع بشود و این تیم مجوز حرفه‌ای بگیرد.
اگرچه ناتو موفق به یارگیری در اروپا شده‌است اما احتمال پیشبرد این پروژه در شرق بین متحدان آمریکا از قبیل ژاپن، کره جنوبی و تایوان برای مهار چین بنا به دلایل مختلف ضعیف به نظر می‌رسد.
لیست ۱۵ نفره تیم ملی بسکتبال ایران برای جام جهانی در حالی منتشر شد که خط خوردن نام یک ملی‌پوش، شائبه‌هایی را به همراه داشت.
یکی از عجیب‌ترین خاطرات منتشر شده از مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی خاطره او از ۳۰ تیرماه ۱۳۷۰ است. زمانی که در عصر تاسوعا سوار بر هلی کوپتر همراه با خانواده به سد لتیان رفته اند تا از زلزله در امان باشند. زلزله‌ای که یک کارگر نامتعادل چینی باعث شایعه ان بوده است.
یکی از عجیب‌ترین خاطرات منتشر شده از مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی خاطره او از ۳۰ تیرماه ۱۳۷۰ است. زمانی که در عصر تاسوعا سوار بر هلی کوپتر همراه با خانواده به سد لتیان رفته اند تا از زلزله در امان باشند. زلزله‌ای که یک کارگر نامتعادل چینی باعث شایعه ان بوده است.
سرانه فضای فرهنگ در کشور مطابق با آمارهایی که سه سال پیش اعلام شد، حدود 20 سانتیمتر است. در حدود هزار شهر کشور، از جمله در 75 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر، هیچ سالن سینمایی وجود ندارد و در بیش از یکصد شهر کشور کتابخانه عمومی وجود ندارد... مردم شهرستان‌های کوچک باید از این حق برخوردار باشند که بتوانند آخر هفته به سالن سینمای شهرشان بروند و همچون مردم تهران، به تماشای آخرین فیلم‌های روی پرده بنشینند.
آرسنال در هفته آخر فصل لیگ برتر در جدال با وولوز در 30 دقیقه اول مسابقه 3 گل وارد دروازه حریف کرد تا وداعی باشکوه به این فصل داشته باشد.
مانوئل فرناندز احتمالا تا ساعاتی دیگر آخرین بازی خود را در فوتبال ایران انجام خواهد داد و ایران را شاید برای همیشه ترک می‌کند.
رویکرد تاکنون مبتنی بر دیپلماسی غیر‌رسمی و غیرمستقیم بوده است. اما احتمال دارد در هر دو سطح رسمی و غیر‌رسمی پیام‌هایی به طرف ایرانی مخابره شده باشد که اگر بخواهید از خطوط قرمز عبور کنید ایالات متحده پاسخ متوازن خواهد داد؛ بنابراین پرده دوم از کمپین فشار حداکثری می‌تواند این باشد که به تهران بگوید به سمت اقدامات فراتر، از جمله غنی‌سازی ۶۰ و بالای ۶۰‌درصد نرود، چرا که اقدامات بعدی آمریکا ممکن است خیلی هزینه‌زا باشد.
در فضای تعلیق مذاکرات احیای برجام، نشانه‌هایی از مطرح شدن دوباره اسنپ‌بک یا مکانیزم ماشه برای بازگرداندن دوباره قطعنامه‌های شورای امنیت دیده می‌شود.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
دلخوش گفت: بخش احکام لایحه بودجه پیش از اعلام سیاست های رییس جدید بانک مرکزی به مجلس ارسال شده است. باید ببینیم دولت در این خصوص می خواهد چکار کند!
قسمت نوزدهم پادکست ورزش سه، ویژه جام جهانی قطر منتشر شد.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با منتشر کردن پستی هدف بزرگ خود را قهرمانی در جام جهانی عنوان کرد.
چمن ناهموار ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار تهران می تواند استراتژی جایگزین گل محمدی را به همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ