یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد از صعود اینتر به دور حذفی لیگ قهرمانان متعجب نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین مسابقه دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی را تیم‌های یزدی چادرملو و مقاومت گلساپوش برابر هم برگزار می‌کنند.
درحالیکه تنها شش هفته از برگزاری آخرین بازی در نوکمپ می‌گذرد روند تخریب به دیوارها رسیده و این استادیوم تاریخی حالا دیگر قابل تشخیص نیست.
با شکست کرواسی برابر اسپانیا پرونده صعود احتمالی کرواسی به المپیک هم بسته شد.
با وجود تکذیب مکرر مسئولان ورزش ایران بر تسهیل شرایط الناز رکابی، ولی اتفاقاتی در این بازه زمانی رخ داد که باورپذیری این موضوع را نزد بسیاری از هواداران این سنگنورد ایرانی دشوار کرد. اولین مورد همان شایعه حبس خانگی بود. شایعه‌ای که البته بعد‌ها با حضور این چهره ورزشی در میان مردم از بین رفته بود. مورد دوم، ممنوع‌الخروجی الناز و بعد‌ها داستان ضبط پاسپورتش بود که برای این یکی، چند مورد ناخوشایند شکل گرفت که نشان می‌داد شایعات چندان بی‌اساس هم نیست
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
آرش رضاوند همچون دیدار قبلی با درد مقابل هوادار به میدان خواهد رفت.
چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
ستاره مصری لیورپول باز هم شکست دیگری را مقابل پر افتخار ترین تیم اروپا تجربه کرد.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
فیلادلفیلا و کانزاس‌سیتی در فینال مسابقات لیگ ملی فوتبال آمریکایی به مصاف هم خواهند رفت.
قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا انجام شد و بر این اساس رئال مادرید و بارسا در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.
استقلال همان طور که آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را برگزار کرد، برگزار کننده آخرین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خواهد بود.
بعید است حکم تعلیق محرومیت روبرت لواندوفسکی تا قبل از بازی یکشنبه بعد بارسا و اتلتیکو برداشته شود و ستاره لهستانی در متروپولیتانو به میدان خواهد رفت.
کریم انصاری‌فرد پس از مصدومیت سردار آزمون به بازی رفت و باز هم برای ایران در جام جهانی موثر نشان داد.
بلژیک در دیداری دشوار و نفسگیر مقابل کانادا در نخستین دیدارش از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیروز شد.
کریم بنزما که قرار بود امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شود، بازهم در سالن بدنسازی و به صورت انفرادی کار کرد تا احتمال غیبتش در بازی برابر کادیز قوت بگیرد.
در حساس ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل و پیکان به مصاف هم خواهند رفت.
دو تیم فولاد سیرجان و پیکان تهران فردا در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.
چلسی همانند بازی رفت لیگ قهرمانان، در بازی برگشت هم مقابل میلان شکست خورد.
میلان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان در یک بازی خارج از خانه به مصاف سالزبورگ رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد.
میلان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان در یک بازی خارج از خانه به مصاف سالزبورگ رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد.
روزنامه اماراتی بازی دفاعی را تفکر اصلی فرهاد مجیدی معرفی و اعلام کرد که تیم جدید او هم با این تفکر به خوبی آشنا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ