یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
علاوه بر تمامی حساسیت‌های جدولی و امتیازی، در ۷ مسابقه فصل جدید دو طرف با یک کینه قدیمی و شخصی به مصاف هم می‌روند.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
اگر قرار بود اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی باشد، اصلا نباید ملوان از سپاهان امتیاز می‌گرفت تا ابتکار عمل برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
سرجی روبرتو، زننده یکی از دو گل بارسا مقابل رئال مادرید، معتقد است که با ایجاد فاصله 12 امتیازی، ابتکار عمل دست آنهاست.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم در بازی با گل‌گهر باید مراقب ارسال‌ از کناره‌های حریف باشد، گفت: استقلال برای رسین به صدر دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.
نساجی بعد از شکست در برابر سپاهان در استادیوم شهید وطنی به خوبی می دانست برای امتیاز گیری از استقلال باید در جنگ میانه میدان بازنده نباشد.
جهانگیری می گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهادهای انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت
جهانگیری می‌گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهاد‌های انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت و موضوعی به نام «میزان رأی ملت است» را در ارتباط با انتخابات آنچنان جا انداخت که کسی نتواند تصور کند که می‌شود موقعیت جمهوریت را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد.
کریستین آتسو قرار بود ساعت ۱۱ شب ترکیه را به مقصد فرانسه ترک کند، اما گل سه امتیازی، او را از تصمیمش منصرف کرد و چند ساعت هم زلزله ...
کریستین آتسو قرار بود ساعت 11 شب ترکیه را به مقصد فرانسه ترک کند اما گل سه امتیازی، او را از تصمیمش منصرف کرد و چند ساعت هم زلزله ...
سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی امشب مقابل فیورنتینا شرح داد که تیمش بعد از کسر امتیاز، قهرمانی در جام های دیگر را نشانه گرفته است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از شکست 2-0 مقابل مونزا به خبرنگاران گفت تیمش 38 امتیازی است و نباید عدد 23 که جلوی اسم یووه درج شده را امتیاز واقعی این تیم دانست.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید در دیدارهای آینده امتیاز از دست بدهد گفت: ساپینتو فرصت زیادی ندارد و اگر به دنبال قهرمانی است باید حریفان را شکست دهد.
تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر محکوم به پیروزی است و اگر نتواند امتیازات کامل را کسب کند وضعیتش در بین مدعیان متزلزل خواهد شد.
تبریز- مربی تیم گل گهر سیرجان با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه مقابل تراکتور گفت: از لحاظ فنی خوب بودیم ولی ۲ گل دریافت کردیم.
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: تیم ملی کار سختی در دور اصلی خواهد داشت و نباید انتظار داشته باشیم بازیکنان ما حتی مقابل لهستان هم برای کسب امتیاز به میدان بروند.
نایب قهرمان پیشین کشتی جهان اعتقاد دارد، کشتی‌گیری مانند حسن یزدانی نباید در مصاف با حریفی چون دیوید تیلور اینقدر راحت خاک شود و امتیاز بدهد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یونیون برلین گفت نتیجه منصفانه بوده و تیمش استحقاق بیشتر از یک امتیاز را نداشت.
ستاره مس در بازی با گل گهر معتقد است بدشانسی باعث شد تا آنها 3 امتیاز شیرین برابر گل گهر را از دست بدهند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که در دیدار آینده لیگ برتر با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ