سرمربی بایرن مونیخ در آستانه بازی حساس مقابل یونیون برلین، پاسخ چند سوال مهم را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، به صحبت‌های اولی هوینس درباره هری کین واکنش نشان داد.
یکی از همکاران سابق توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید مقایسه شدن با یورگن کلوپ این مربی آلمانی را به شدت عصبانی و ناراحت می‌کند.
ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، در آستانه دیدار تیمش با آاس رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا شایعات اخیر درباره پیوستنش به تاتنهام در تابستان را به شدت تکذیب کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت تیمش با وجود پشت سر گذاشتن بازی دشوار با بایرن مونیخ برای این بازی و دیدار با آرسنال آماده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فرداشب تیمش با بایرن می‌گوید با شناختی که از دوران حضورش در بایرن دارد معتقد است بازگرداندن نتیجه برای باواریایی‌ها غیرممکن نیست.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گفت تیمش برای چالش بزرگ آماده است و به حمایت هواداران در آلیانز آرنا نیاز دارد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ستایش از پپ گواردیولا و تیمش پرداخت و گفت سیتی بهترین فوتبال حال حاضر اروپا را بازی می‌کند.
بعد از حواشی به وجود آمده در بازی قبلی فرایبورگ و بایرن کریستین استریچ و جمال موسیالا با هم آشتی کردند.
کریستیان اشترایش، سرمربی فرایبورگ، می‌گوید با وجود اینکه پیش از این در ورزشگاه بایرن مونیخ به پیروزی نرسیده اما تقابل با این تیم همیشه برای او استثنایی است.
در اولین جلسه تمرینی بایرن مونیخ زیر نظر توماس توخل لحظات جالبی را شاهد بودیم که نشان از رابطه خوب این مربی با شاگردان جدیدش دارد.
باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی با یولیان ناگلزمان قطع همکاری کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌‌جی، در آستانه بازی تیمش با بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف انتقادها از نیمار غیبت او به ضرر تیمش خواهد بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی حساس فردا مقابل یونیون تایید کرد که با فشارهای زیادی مواجه است، ولی گفت هواداران بایرن به تیمشان پشت نخواهند کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار تیمش با بایرن مونیخ گفت امباپه اگر فردا به میدان برود برای بازی کردن در زمین خواهد بود و نه ترساندن حریف.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن که به شدت از عملکرد شاگردانش مقابل موناکو خشمگین بود اعلام کرد که در آستانه بازی با بایرن نگران است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
برخلاف دفعات قبل، این بار دوئل میان سادیو مانه و کارلوس کی‌روش برنده‌ای نداشت.
در آستانه دیدار حساس بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان، سرمربی بارسا درباره شرایط تیمش و حساسیت دیدار دو تیم صحبت کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فردای تیمش با اینتر در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن همیشه و در هر شرایطی مدعی قهرمانی در اروپا است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ می‌گوید باواریایی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ می‌گوید باواریایی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل یونیون برلین می‌گوید بایرن کار ساده‌ای در پیش ندارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، برای اولین بار با نامزد جدیدش در انظار عمومی ظاهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ