نایب رئیس فدراسیون بوکس می‌گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس و سرمربی مطرح فوتبال ایران گفت: در جلسه‌ای بودیم خیلی سال پیش، بحث این بود که این استادیوم سال‌ها قبل ساخته شده و ما توان حفظش را نداریم.
مدیر کاخ گلستان گفت: آثار تاریخی به تنهایی بیانگر یک موضوع هستند اما وقتی در کنار آثار دیگر قرار می گیرند تکمیل کننده اتفاقات می شوند.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
دروازه‌بان سپاهان به انتقاد از رفتار تماشاگران مس کرمان در مسابقه سرنوشت‌ساز این تیم در هفته پایانی پرداخت.
ازتان تقاضا دارم عکس پرده‌کِشی مترو را نگاه کنید چیزی جز روایتی خشک از تخیلی زیبا، در آن، می‌بینید؟ حال آنکه نه تخیل است نه روایت، خود زندگی است که از فرط شفافیت، غرایبش به چشم نمی‌آید. مگر پرواز رمدیوس، پیشِ مردم ماکاندوی مارکز غیر از این بود، یا تماشای مردِ بالدار، در قصه دیگرش و حتی تمام اتفاقات مجموعه، ترس و لرزِ ساعدی. گناهی هم گردن ما نیست در این تن دادن به غرایب، عادت نکردن به چیز‌هایی که همیشه بوده‌اند و خواهند بود واقعا کار سختی است.
جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی روایت عجیبی را درباذه اتفاقات رخ داده بین ژوزه مورینیو و محمد صلاح مطرح کرد.
روایتی بی‌طرفانه از اتفاقات بی‌سابقه در زمین باهنر؛ چیزهایی که کمتر به چشم دیده بودیم.
اتفاقات جنجالی بازی مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل وارد فاز جدید شده است.
هفتمین قسمت از ویژه‌برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ساعت ۲۰ امشب با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
مستند به بهانه آزادی روایتی از اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشاهدات خبرنگار فارس از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.
مشاهدات خبرنگار فارس از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.
قهرمان جهان به اتفاقات جام جهانی کشتی آمریکا و شکست مقابل اسنایدر واکنش نشان داد.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
یک کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: سعودی‌ها از طریق کانال‌های دیپلماتیک به ما گفتند که ایران اینترنشنال برای آن‌ها نیست که ما پاسخ آن‌ها را اصلاً قبول نکردیم. اگر ایران اینترنشنال به آن‌ها ربط ندارد، خیلی از اتفاقات ممکن هم به ما ارتباطی نخواهد داشت.
خبرگزاری فارس نوشت: در حال حاضر شهر سقز در آرامش کامل است و اینترنت با اختلال مواجه است.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با روایتی از اتفاقات یک شنبه شب دانشگاه شریف، از نحوه مواجهه نیروهای امنیتی با دانشجویان انتقاد کرد.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با روایتی از اتفاقات یک شنبه شب دانشگاه شریف، از نحوه مواجهه نیروهای امنیتی با دانشجویان انتقاد کرد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی کسانی را که احساساتی شدند، افراد دارای پیشینه قضایی، اعضای گروهک‌ها، وابستگان به خارج و افرادی را که بصورت مسلحانه وارد معرکه شدند از انواع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر عنوان کرد و گفت: از نظر کمیسیون قضایی باید با هر کدام برخورد حقوقی خاصی شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
گزارشی جالب از خنده دارترین اتفاقات فوتبال ایران با صدای عادل فردوسی پور را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ