انزلی- رئیس هیئت فوتبال انزلی با بیان اینکه تا کنون وزارت ورزش و جوانان تغییر نام ورزشگاه انزلی را تایید نکرده است، گفت: نام ورزشگاه انزلی همچنان به نام تختی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
تصاویری که نشان می‌دهد پاری سن ژرمن در حال پاک کردن عکس کیلیان امباپه از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس است خبرساز شده است.
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس پاسخ مبهمی در مورد جذب مهاجم خارجی ارائه داد.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از موافقت وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام این فدراسیون به "ورزش های جانبازان و توانمندیابان" خبر داد.
آلیانز که دو ورزشگاه بزرگ اروپا در مونیخ و تورین به نام آن است، قصد دارد زمین چلسی را هم به مجموعه خود اضافه کند. اما چلسی علاوه بر این شرکت معروف، با یک شرکت مشکوک هم در تماس است.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
بازی‌های استقلال در استادیوم آزادی به دقیقه ۲۱ که می‌رسد، حاضران در استادیوم نام وریا غفوری را صدا می‌زنند و در ادامه منصور پورحیدری را تشویق می‌کنند.
سوریه به افتخار پله نام استادیوم فرسوده دمشق را تغییر می‌دهد.
مسئولان فوتبال مراکش با نامگذاری ورزشگاهی به نام اشرف حکیمی، از این ستاره تیم ملی کشور خود تجلیل کردند.
مراسم تشییع جنازه «پله» اسطوره فوتبال جهان و برزیل امروز در شهر سانتوس در حال برگزاری است .
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که با فدراسیون‌های عضو فیفا برای نامگذاری استادیوم‌های هر کشور به نام «پله» اسطوره برزیلی رایزنی می‌کند.
گل‌گهر روز گذشته موفق شد با یک بازگشت رویایی هوادار را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و موقتا به صدر جدول برسد.
صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی نساجی با دو گل این تیم را شکست داد تا دومین پیروزی فصل را به نام خود ثبت کند.
ایذه- نماینده عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، ورزشگاهی به نام شهدای دانش‌آموز در شهرستان ایذه احداث می‌شود.
استادیوم ۹۷۴ قطر یکی از ورزشگاه های میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور است که با نام استادیوم راس ابو عبود نیز شناخته می شود که با استفاده از کانتینرهای حمل و نقل ساخته شده است.
این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
رئیس رئال مادرید یک بار دیگر تاکید کرد که نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به فلورنتینو پرز تغییر نخواهد کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد باشگاه‌هایی که ورزشگاه خانگی‌شان تجهیزات VAR نداشته باشد باید در ورزشگاه دیگری میزبانی کنند.
انزلی- وزیر ورزش و جوانان گفت: تغییر نام ورزشگاه تختی انزلی در صورت تایید مسئولان استان گیلان از سوی وزارت ورزش بلامانع است.
چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشارهای فیفا به داد زنان ایران رسید!» مطالبه ای که به وقایع تلخی مانند دختر آبی هم انجامید و حالا او به یکی از نمادهای مطالبه رفتن زنان به استادیوم نیز تبدیل شده است و تا دنیا دنیا است، شعار دختر آبی در ورزشگاههای ایران طنین انداز خواهد شد.
خزعلی در پاسخ به سوال مبنی بر رفتار گشت ارشاد با زنان، تصریح کرد: بسیاری از برخورد‌ها ناپسند است. چیزی به نام گشت ارشاد نداریم چراکه ممکن است درصدی از فعالیت پلیس امنیت اجتماعی به این موضوع به عنوان یک جرم چراکه رعایت حجاب و عفاف در قانون درج شده است؛ اختصاص یابد. اینکه شیوه کار چگونه است و به چه شکلی اجرا می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات کارشناسی در آن اعمال شود.
این گوینده بعد از رسیدن به نام طارمی برای معرفی به هواداران حاضر در ورزشگاه، این مهاجم را «کابوس آنها» یعنی کابوس اسپورتینگ لیسبون نامید.
انزلی- رئیس هیئت فوتبال انزلی با بیان اینکه تا کنون وزارت ورزش و جوانان تغییر نام ورزشگاه انزلی را تایید نکرده است، گفت: نام ورزشگاه انزلی همچنان به نام تختی است.
یک باشگاه دسته ‌پنجم انگلیسی جایگاه ورزشگاه خانگی‌اش را به اسم یک اسپانسر محلی نامگذاری کرد ولی از شانس بد باشگاه، نام جدید این جایگاه یکی از قاتلین سریالی بدنام انگلیس را تداعی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ