رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسئولان نگاه‌شان به تنیس را تغییر و اجازه دهند ملی‌پوشان ما به بازی‌های آسیایی اعزام شوند و من هم حاضرم هزینه‌های بازیکنانم را بدهم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید نگرانی خاصی درباره کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و حاضر هم نیست هزینه سنگینی برای او پرداخت کند.
هزینه خرید فیلترشکن‌ها تا جایی بالا رفته‌است که خرید و فروش "گیگی" اینترنت آزاد در بازار درحال وقوع است؛ بنابر بررسی‌های صورت گرفته هزینه خرید ۱۰ گیگ اینترنت آزاد در حال حاضر ۳۵ هزار تومان است و هزینه خرید۲۰ گیگ اینترنت آزاد ۷۰ هزار تومان و هزینه خرید ۷۵ گیگ اینترنت آزاد ۱۷۵ هزار تومان.
منچستریونایتد حاضر است رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو برای خرید راسموس هویلند، ستاره 20 ساله دانمارکی آتالانتا، هزینه کند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
رئال مادرید مبلغ مشخصی را برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در نظر گرفته و حاضر نیست بیشتر از آن برای خرید او هزینه کند.
پی اس جی برای جذب دو مهاجم بزرگ حاضر است 200 میلیون یورو هزینه کند تا خط اتشی غیر قابل مهار را شکل دهد.
رئال مادرید حاضر است که برای انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به این باشگاه هزینه کند اما قصد دارد این هزینه را به خود این بازیکن بپردازد.
نگاهی به صفحه ترانسفرمارکت بازیکنان استقلال می توان دریافت که سه تن از اعضای این تیم در حال حاضر با دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در جمع بازیکنان استقلال قرار دارند.
یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد رقم موردنظر لیورپول برای هزینه در بازار تابستانی نقل و انتقالات توضیح بدهد، ولی گفت که این کار را هوشندانه انجام خواهند داد.
سر جیم راتکلیف، یکی از مشتریان جدی منچستریونایتد، می‎‌گوید حاضر نیست هزینه سرسام‌آوری را برای خرید این باشگاه پرداخت کند.
دیلی میل امروز ادعا کرد که منچستریونایتد در تابستان سال بعد حاضر است 120 میلیون یورو برای جذب ویکتور اوسیمن هزینه کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید حاضر است هزینه آوردن VAR را بدهد.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید حاضر است هزینه آوردن VAR را بدهد.
یکی از خانم‌های دانشجوی علامه طباطبایی می‌گوید: شنبه امتحان دانشگاه داشتم، از ترس یخبندان جاده و اینکه به‌موقع برای امتحان حاضر نشوم، با هواپیما به تهران آمدم، اما همان شب اعلام کردند امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار نمی‌شود. من نزدیک به یک میلیون تومان هزینه بلیت دادم، حالا همسرم می‌گوید با این شرایط حق نداری برای امتحان دوباره به تهران برگردی.
رکابزن ملی پوش ایران گفت: برای نتیجه گرفتن در دوچرخه‌سواری باید هزینه کرد اما در حال حاضر حتی یک دوچرخه جدید نداریم و هر کسی هم بدون هدف برای خودش تمرین می کند.
در حال حاضر وضعیت نامطلوب جاده های کشور و همچنین هزینه بالای حمل و نقل جاده ای در صورتی که حمل و نقل ریلی می تواند گلوگاه اقتصادی باشد.
طبق ادعای یک خبرنگار ایتالیایی، رئال مادرید حاضر است برای خرید جوشکو گواردیول، پدیده کروات، 90 میلیون یورو هزینه کند.
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که حاضر است هزینه صحبت نکردن با رسانه‌ها را شخصا بپردازد.
طبق ادعای سی بی اس، باشگاه النصر عربستان حاضر است برای جذب رونالدو 250 میلیون یورو هزینه کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
در حال حاضر خانواده‌ها حتی برای مسافت‌های کوتاه هم باید از ۴ تا ۶ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان متحمل شوند که این رقم به علاوه میزان هزینه دانش آموزان برای روپوش و همچنین لوازم التحریر برای خانواده‌ها گران تمام می‌شود.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات درمانی ناباوری در مراکز دولتی توسط سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود.
منچستریونایتد حاضر است برای جذب کاسیمیرو، 60 میلیون یورو هزینه کند و دستمزد بسیار خوبی نیز به او خواهد داد.
احمد امیرآبادی گفت: حقوق نمایندگان مجلس در حال حاضر ۱۸ میلیون تومان است ولی آنچه به عنوان دفتر و نیروها دریافت می‌کنند جزو حقوق محسوب نمی‌شود چون باید عین همان را هزینه کنند. برخی نمایندگان از این محل صرفه‌جویی کرده و کارت‌های کمک معیشتی به برخی مراجعان می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ