رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اولین بار به انتقال رونالدو به فوتبال آسیا واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول معتقد است که سن هری کین می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد او در آلمان داشته باشد.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی برای دانش آموزان ابتدایی به شرط تغییر در ساعت شروع به کار مدارس ابتدایی، گفت: این امر را برای دانش آموزان ابتدایی مناسب نمی‌دانم چراکه خانواده‌ها را به دردسر می‌اندازد.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
هنوز کسی متوجه نشده که چرا محسن مسلمان به یکباره تصمیم به پایان دادن به مسیر فوتبالی‌اش گرفت.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درخصوص حکم صادر شده برای علیرضابیگی به گفت: ما اظهارات آقای علیرضابیگی را در راستای وظایف نمایندگی ندانستیم. ایشان گفته‌اند که به نمایندگان در قبال انصراف از استیضاح وزیر صمت ماشین داده‌اند، این دروغ بود.
به نظر می‌‌رسد انگیزه شیخ احمد از مداخله در انتخابات تضمین این باشد که OCA همچنان تحت کنترل خانواده سلطنتی آل صباح باقی بماند.
گفتم: شیخ عبدالحمید گفته است «ما برخی افراد حرفه‌ای داریم که چشمانشان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌ها هم قوی‌تر هست و می‌توانند ماه را ببینند»! گفت: ولی ابتدا باید ماه در آسمان باشد تا دیده شود. وقتی ماه در آسمان نیست افراد خبره (!) مورد نظر او چه چیزی را دیده‌اند؟! تکلیف افرادی که با اعلام دروغین او روزه‌شان باطل شده چه می‌شود؟! شیخ عبدالحمید برای این گناه بزرگ چه توجیهی دارد؟!
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری یک‌باره در مورد تغییر نام این کوچه بیش از آنکه ارتباطی با وقایع ۸۸ و یا مصرفی سیاسی داشته باشد، به‌عنوان پوششی برای تغییر نام خیابان شیخ نمر در شهر مشهد انجام شده باشد.
هنگام پخش زنده نماز شب ماه رمضان در مسجد ابی بکر الصدیق در الجزایر، گربه‌ای بازیگوش ظاهر شد و از امام مسجد بالا رفت. شیخ ولید مهساس با دست خود به گربه کمک کرد تا بالا برود و به نظر می‌رسد گربه نیز می‌خواهد او را لیس بزند.
وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر طی دیدار خود در تهران در خصوص مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.
آل شیخ، رئیس اداره سرگرمی در عربستان سعودی و مالک باشگاه آلمریا اسپانیا، در مورد قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی اظهار نظر عجیبی کرد.
به نظر می‌رسد شیخ دیاباته غایب بزرگ پرسپولیس در شهرآورد باشد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت شیخ دیاباته از نظر آسیب‌دیدگی پس از اعلام جواب سونوگرافی و ام‌آرآی مشخص خواهد شد.
به نظر می‌رسد یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته روز جمعه راهی ایران خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
پرسپولیس در مذاکرات دوباره‌ای که با شیخ دیاباته داشته، توانسته نظر نهایی این مهاجم اهل مالی را راضی به عقد قرارداد کند.
به نظر می‌رسد پرسپولیس خط حمله این فصل خود را با لوکادیا، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر تکمیل خواهد کرد
در حالی که انتقال دیاباته به پرسپولیس منتفی به نظر می‌رسید، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از توافق با وی خبر داده است.
به نظر می‌رسد اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود دیاباته دیگر دلیلی برای امضا نکردن این قرارداد نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ