قائم مقام باشگاه مس رفسنجان اشتباهات داوری را به عنوان اصلی ترین عامل ناکامی این تیم در رسیدن به رتبه‌های بالای جدول می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داور بازی تراکتور و پرسپولیس در فصل گذشته یک قضاوت جنجالی در دیدار سرخ‌پوشان و مس رفسنجان داشته است.
مسی برای فصل جدید اینتر میامی، تیمی که متعلق به بکام است را انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند
فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور تنها در یک صورت می تواند شاهد دربی ۱۰۱ پایتخت باشد: پرسپولیس بازی امروز مقابل هوادار را در سکوت سکوهای طرفداری ببرد.
سعودی‌اسپورت از ترکیب احتمالی الهلال برای فصل بعد رونمایی کرد که خط حمله این تیم از مثلث مسی، هازارد و طارمی تشکیل می‌شود.
وینگر درخشان این فصل مس کرمان سال جدید را با یک گل و یک پاس گل آغاز کرده و امیدوار به ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس است.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی به بارسا برگردد و فصل بعد کنار هم بازی کنند.
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در شب درخشش کاپیتان‌های سابق دو غول لالیگا، سه امتیاز دیگر به کارنامه‌اش در این فصل لوشامپیونا اضافه کرد.
راحت‌ترین موقعیت‌های گلزنی مس رفسنجان در طول این فصل به یک معضل تبدیل شده و آنها در لیگ برتر چهار پنالتی در جریان بازی خراب کرده‌اند.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
واکنش دیدنی مایک مانیان در دقیقه 3+90 سرنوشت بازی تاتنهام-میلان را تعیین کرد.
دروازه‌بان مس رفسنجان برای چهارمین بازی در این فصل با یک اتفاق تکراری مواجه شد.
استقلال در بازی فردا با مس رفسنجان بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو بالاجبار باید تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان کند.
تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به برد ۳ بر صفر شاگردانش در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ دسته یک گفت، امروز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم.
تبریز - سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به برد ۳ بر صفر شاگردانش در اولین بازی نیم فصل دوم لیگ دسته یک گفت، امروز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم.
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر مقابل مس رفسنجان با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی پیروز شد.
لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.
مس شهر بابک در یک بازی سخت و نفس گیر از روی نقطه پنالتی تیم شهرداری همدان را یک بر صفر شکست داد و اولین پیروزی اش را جشن گرفت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال معتقد است تیمش برخلاف فصل گذشته فوتبال بازی می‌کند و به کار دفاعی نمی‌پردازد.
اعلام یک پنالتی اجازه نداد دروازه‌بان جدید مس رفسنجان با کلین‌شیت نخستین بازی فصل را تمام کند.
اولین بازی فصل تیمهای نساجی مازندران و مس کرمان به میزبانی شمالی ها اما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
پاری سن ژرمن در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ فرانسه با ۵ گل برابر کلرمون به پیروزی دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ