برد فولاد مقابل پرسپولیس در یک بازی جنجالی همچنان سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین یامگا در جریان بازی دوستانه امروز استقلال از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.
کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد میانسالی که مدعی بود نظامی بازنشسته است و از ۴۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
ژوزه مورینیو امشب در مقابل شاگرد سابقش ژابی آلونسو قرار می‌گیرد. کسی که ژوزه او را به پپ گواردیولا تشبیه کرده و گفته بود یک روز مربی بزرگی خواهد شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.
عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
صابر کاظمی شب گذشته سه امتیاز مستقیم سرویس برای العربی کسب کرد.
سرهنگ «نادر مرادی» گفت: «طی چند سال اخیر علی‌رغم برخورد‌های سفت و سخت پلیس با اتوبار‌های جعلی متاسفانه آمار این اتو بار‌ها به طور قارچ گونه‌ای در حال افزایش است. برخی از افراد با خرید یا اجاره یک دستگاه کامیونت و استفاده از کارگران روزمزد اقدام به جابه جایی اسباب منزل می‌کنند.»
شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
بررسی دوربین‌ها نشان می‌داد سرقت‌ها از سوی یک نفر، اما با دو شگرد صورت می‌گیرد. شگرد اول به بهانه برداشتن پول از داخل خودرو بود، اما در شیوه دوم سارق سرویس طلایی را انتخاب و در فرصتی مناسب با مشابه آن که بدلی بود جا به جا می‌کرد.
زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز
شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری رادیو با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و انجام کنش‌های هیجانی و دیگر اقدامات فریبنده، اعلام کرده که شما برنده خوش شانس قرعه‌کشی شده‌اید.
کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی خبر داد و گفت: متهم با استفاده از یک همراه بانک جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.
شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!
محمد بنا روز خوبی را در بلگراد سپری نکرد و برخلاف تصورش هر 4 شاگرد او قبل از نیمه نهایی شکست خوردند.
شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۳۵۲ سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگیر، کیف‌قاپ و قاتل خبر داد و گفت: ۷۶ باند سارق منزل، زورگیر و موبایل‌قاپ شناسایی و منهدم و همچنین ۷۰۰ فقره سرقت مختلف در پایتخت کشف شد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامکی به شهروندان از آنها خواست تا نسبت به دارا بودن مجوز قانونی ارائه دهنده خدمات ( کارگزار،‌مشاور سرمایه گذاری و ... اطمینان حاصل کنند.
با بحرانی شدن وضعیت دریاچه ارومیه و در شرایطی که ابهامات درباره اقدامات صورت گرفته برای احیای این دریاچه افزایش یافته و این سوال را به دنبال داشته که آیا هنوز فرصت برای رهایی بزرگترین دریاچه ایران از خشک شدن وجود دارد یا می‌بایست نگران عواقب شدید ناشی از نابودی آن باشیم، خبری منتشر شد که حکایت از توجه دولتمردان به این واقعه دارد؛ خبری که البته حاوی ابهاماتی است!
ژاردیم بعداز دیدن فیلم بازی‌های فصل گذشته با وجود اختیار درباره جذب بازیکنان جدید،قائدی و نوراللهی را حفظ کرد تا نشان دهد به سلک بازی هر دو لژیونر ايرانی علاقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ