اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند از سفر جنجالی تیم ملی آلمان به ایالات متحده آمریکا برای انجام دو بازی دوستانه در اکتبر آینده انتقاد کرد.
صحبت‌های براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مورد بلاتکلیفی بعضی اسناد و مدارک و اموال هیات فوتبال
محمد جواد اینانلو شاهوردی به سمت مدیر موزه ملی فرش ایران منصوب شد.
دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.
بعد از منصوب شدن دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا گفته می‌شود ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مورد توجه تاتنهام قرار دارد.
مدیر ناموفق استقلال، مدیرعامل پیکان شد
دو هوادار آینتراخت فرانکفورت مورد حمله هواداران تیم لایپزیشی قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.
مسئول جدید لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور امروز معرفی شد.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، گفت: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم.
مهدی چاروسایی به عنوان مدیر رسانه ای جدید تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران انتخاب شد.
خبرنگار سرشناس عربستانی مدعی شد که رضا درویش، مدیر باشگاه پرسپولیس با مهاجم سرشناس الاتحاد به توافق دست پیدا کرده است.
انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز موجی از گلایه و نارضایتی مردم را برانگیخت.
براساس آمار اعلامی نیروهای کلیدی و متخصص 67 درصد شرکت های دانش بنیان، وارد فرآیند مهاجرت شده‌اند.
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال تنها جایی در دنیا است که مدیرعامل به هیات مدیره دستور می دهد.
رئیس سازمان خصوصی سازی عملکرد دو مدیر سرشناس استقلال در فصل های اخیر را با حمله مغول ها مقایسه کرد.
آندره کوری، مدیر برنامه سرشناس برزیلی، اظهارات عجیبی را درباره وینیسیوس جونیور مطرح کرده است.
مهدی تاج پیشنهاد داده که در ادامه مسیر سایپا از استقلال حمایت کند و ایران خودرو از تیم پرسپولیس و این دو خودروساز شخصا تیمی در فوتبال ایران نداشته باشند.
فرانن سوریانو، مدیر سرشناس منچسترسیتی، پاسخ منتقدانی که می‌گویند این تیم صرفا به خاطر هزینه‌ای که کرده موفق شده است را داد.
از احمدرضا براتی و حسین خبیری به عنوان دو گزینه جانشینی حبیب‌الله شیرازی در هیئت فوتبال استان تهران نام برده می‌شود.
یک ایجنت فوتبالی و سرشناس روس اعلام کرد بهتر است بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران به میزبانی روسیه برگزار بشود.
با حکم مهدی نوروزی مدیرعامل باشگاه، جواد زرینچه پیشکسوت سرشناس فوتبال کشور به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال آریو اسلامشهر انتخاب و معارفه شد.
مربی اصلی ناهید کیانی، بعد از رقابت‌های مکزیک قید تیم ملی را زده و عنوان کرده می‌خواهد به آمریکا برود. این یکی زنگ خطر جدی‌تری است که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تصمیمات اخیر و جدیدی که ناهید کیانی گرفته نباشد. در واقع با رفتاری که فدراسیون تکواندو با ناهید کیانی داشته به نظر می‌رسد این تکواندوکای سرشناس هم رفته رفته به فکر مهاجرت از ایران باشد
در این پرونده علاوه بر نامزد فوق الذکر نام مدیر فوتبالی بازنشسته نیز دیده می‌شود که می‌بایست نسبت به بازگرداندن مجموعه اموال دریافتی در این مدت اقدام کند.
نازنین بنیادی نقش برونوین را در  سریال ارباب حلقه ها: حلقه‌های قدرت بازی می‌کند و متولد ۱۳۵۹ در تهران است. اما کودکی اش را در انگلیسش گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او هم اکنون در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ