براساس آمار اعلامی نیروهای کلیدی و متخصص 67 درصد شرکت های دانش بنیان، وارد فرآیند مهاجرت شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با این سیلاب ارتباط ۳۸ تا ۴۱ روستای بالادست و پایین دست رودخانه کاجو به مرکز شهرستان قطع شده است.
سازمان فضایی ایران اعلام کرده که با استفاده از ماهواره خیام و پایش تصاویر آن متوجه شده که حکومت افغانستان مسیر رودخانه هیرمند را منحرف می‌کند.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت:حکومت افغانستان با انحراف مسیر هیرمند مانع از رسیدن آب به ایران شده است.
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
اصفهان- مدیر دفتر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تخلیه پسماند چهار شهرستان در بالادست زاینده‌رود چالشی جدی برای کیفیت این رودخانه است.
رودخانه کن از قدیم آب شرب و همچنین آب مورد نیاز برای آبیاری باغ‌های میوه کن را تأمین می‌کرد و به این سبب همواره محل تفریح و گردشگاه شهروندان تهرانی بوده است. این رود، پرآب‌ترین رودی است که از تهران می‌گذرد. مسیر طولانی این رود به علت عظمت و مقیاس شهری و فراشهری آن با بسیاری از شریان‌های شهری و فراشهری تقاطع دارد.
اصفهان- مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: نزدیک به سه هکتار از رودخانه زاینده‌رود در محدوده بالادست و پایین دست سد مخزنی زاینده‌رود در سال‌جاری آزاد سازی شد.
بهرام صلواتی، مدیر رصدخانه مهاجرت ایران ممنوع‌المصاحبه شده‌است.
مدیر رصدخانه مهاجرت گفت: مهاجرت امروز ایرانی‌ها که طیفی از نیروی انسانی حوزه فناوری تا قالیباف و کشاورز و ورزشکاران را شامل شده است، نشان از وضعیت مهاجرت توده‌وار ایرانیان دارد؛ در سطح کلان مدیریتی هم از نظر عوامل رانشی و چشم‌انداز جاذبه سرزمینی در وضعیت بدی قرار داریم و از سویی هم با دستمزد‌های پیشنهادی از سوی کشور‌های مقصد، در وضعیت دشوارِ دوطرفه‌ایم.
رصدخانه پرتوی ایکس چاندرا متعلق به ناسا در جدیدترین یافته نجومی خود دو ابرسیاه‌چاله را در یک مسیر آتشین رصد کرده است که می‌توانند قوی‌ترین انفجار کیهانی را که تاکنون شاهد بوده‌ایم، ایجاد کنند.
مشهد ـ مدیر امور منابع آب مشهد گفت: ۳۹۲ متر مربع از حریم و بستر رودخانه اخلمد در شهرستان چناران خراسان رضوی رفع تصرف و بازگشایی شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز از کشف یک جسد مجهول الهویه در رودخانه کرج خبرداد.
مدیر HSE شرکت پتروشیمی خلیج فارس از احداث پروژه بزرگ آب شیرین کن صنعتی در جنوب کشور خبر داد و گفت: این مسئله در جلوگیری از برداشت آب از رودخانه کارون بسیار حائز اهمیت است.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس داده‌های این سامانه‌ها، احتمال وزش باد‌های شدید و نسبتا شدید در مناطق جنوب غربی تهران وجود دارد که در این راستا نیز شهروندان باید از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.
مدیر تیم طراحی رصدخانه ملی ایران در شبکه جام جم گفت: کیفیت تصویر تلسکوپ رصدخانه ملی ایران بیشتر از تلسکوپ هابل است.
مدیر تیم طراحی رصدخانه ملی ایران در شبکه جام جم گفت: کیفیت تصویر تلسکوپ رصدخانه ملی ایران بیشتر از تلسکوپ هابل است.
اصفهان- مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آغاز آزادسازی ۶۰ هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود خبر داد.
مدیر پروژه رصدخانه ملی ایران با بیان اینکه به تازگی تصاویری با تلسکوپ ملی به ثبت رساندیم گفت: این تصاویر با تصاویر هابل از روی زمین برابری می‌کند.
طرح رصدخانه ملی ایران از سال ۱۳۸۱ با آغاز مطالعات مکان‌یابی آغاز شد و از سال ۱۳۸۸ در مسیر طراحی قرار گرفت. این طرح با پشت سر گذاشتن موفق طراحی تفصیلی در سال ۱۳۹۶ وارد مرحله ساخت شد و با وجود دشواری‌های اقتصادی، مسیر اجرای آن ادامه یافت و با وجود همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ ساخت و نصب محفظه تلسکوپ در سال ۱۳۹۹ و نصب و راه اندازی سازۀ تلسکوپ در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.
دهدشت_ برداشت بی رویه آب رودخانه و تغییر مسیر جریان، هزاران ماهی را در کهگیلویه به کام مرگ کشاند.
مدیر رصدخانه مهاجرت ایران گفت: ایجاد ظرفیت‌ها و به‌کارگیری سرمایه‌ها مهاجرت را کاهش می‌دهد و یکی از مهمترین دلایل بازگشت اثرگذاری است.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت چهار نفر بر اثر غرق‌شدگی در گتوند خبر داد.
دقایقی قبل سیلابی با جریان حداقلی پس از گذر از موانع متعدد در مسیر رودخانه هیرمند داخل خاک افغانستان، بالاخره به سیستان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ