صحبت‌های براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مورد بلاتکلیفی بعضی اسناد و مدارک و اموال هیات فوتبال
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
مدیر امور بین الملل خبر از تکمیل مدارک لازم برای بارگذاری در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و گفت: قبل از اینکه نامه را دریافت کنیم جمع‌آوری مدارک و مستندات را آغاز کرده بودیم.
مارک اورمارس، ستاره سابق بارسا و مدیر سابق آژاکس، پس از حمله قلبی همچنان حاضر به ترک دنیای فوتبال نیست.
مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: طبق اعلام قبلی، واگذاری خودروهای مربوط به اولویت تابستان طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو به مرور و براساس برنامه تولید در حال اقدام است.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در دوره قبلی ریاست تاج به عنوان مشاور عالی به ساختمان سئول بازگشت.
وزارت ورزش برای انتخاب سومین مدیرعامل باشگاه استقلال در یک فصل این بار به دنبال فردی متمایز با دو مدیر قبلی است تا شاید بتواند این باشگاه را از وضعیت بحرانی خارج کند.
فدراسیون تکواندو اکنون درگیر دعوای مدیریتی با رئیس سابق خود سیدمحمد پولادگر است که در دولت ابراهیم رئیسی به مقام معاونت وزارت ورزش رسیده ، او انتخابات قبلی را به هادی ساعی باخت و برخی می‌گویند او همچنان در حال گرفتن انتقام آن شکست است.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با بیان اینکه تعطیلی بنادر مسافری در شرایط نامساعد جوی به دلیل ارتقا سطح ایمنی سفر و سلامت جان مسافران است، تاکید کرد: مسافران و گردشگران با اطلاع قبلی از طریق سامانه پیامکی اعلام شده و برنامه‌ریزی از چگونگی وضعیت دریایی منطقه اطلاع یافته و در صورت تعطیلی بنادر به هیچ عنوان از شناور‌های غیرمجازی که بدون استاندارد‌های لازم و ارتباط رادیویی با مراکز جست‌وجو و نجات هستند، استفاده نکنند.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۲۶ دی طبق برنامه‌ریزی قبلی برگزار می‌شود.
رهبری نوشت: اگر اتفاق مشابهی در حد یک مدیر کل در دولت‌های قبلی افتاده بود، الان کاربران سایبری و جریان انقلابی داشتند علیهش هشتگ ترند می‌کردند وخواستار استعفا و محاکمه‌اش می‌شدند.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
داستان بانک مرکزی که با نرخ دلار و نرخ تورم سر و کار دارد مثل تیم فوتبال است که با ادعا و شعار سامان نمی‌یابد و به همین خاطر و لاجرم یک مدیر به نسبت تکنوکرات و دست کم بوروکرات را به جای قبلی -فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق- برگماشتند و حالا او رییس کل است.
نماینده فلاورجان با انتقاد از انتصابات اتمام شده از سوی فاطمی امین به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد اشاره کرد و گفت: بعد از افشای فساد فولاد مبارکه مدیر این مجموعه را حفظ کرد و مدیران قبلی را ارتقا داد.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی رقم خورده و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده‌ایم، بعید است با کی‌روش هم به جایی برسیم.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
بر طبق اسناد به دست آمده دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ یعنی۶ روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی اعلام کرده برای ۳ مدیر فوتبالی در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده است.
حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال خبر داد که احتمال دارد ملی‌پوشان قبل از جام‌جهانی با روسیه دیدار کنند.
سخنگوی طالبان با تایید حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی به یک منزل مسکونی در کابل، این اقدام را محکوم و آن را خلاف توافقنامه دوحه خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ