محمد جواد اینانلو شاهوردی به سمت مدیر موزه ملی فرش ایران منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدیر مرکز باستان‌شناسی جاده ابریشم در بازدید از موزه ملی، برای انجام مطالعات راه باستانی ابریشم و برگزاری نمایشگاه مشترک با ایران ابراز تمایل کرد.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه همزمان با هفته صنایع دستی از راه اندازی اولین موزه بافته‌های تاریخی کویر ایران با محوریت بافته‌ها و منسوجات یزد خبر داد .
موزه ملی آرایشگری کارگاه آموزشی مستندنگاری آثار موزه‌ای را با حضور فعالان موزه داری، دانشجویان مقطع ارشد و دکترا،امنای اموال، مرمتگران، مدیر گروه رشته موزه داری دانشگاه هنر شیراز برگزار کرد.
مدیر موزه فرش پس از ۱۹ ماه تغییر کرد و به جای او معاونش ، سرپرستی این موزه را به عهده گرفت.
سیدحسین موسوی یکتا مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا، بازاری که اکنون در مورد خرید و فروش سکه‌های ۲۵ تومانی ایجاد شده را دروغ محض و نوعی کلاهبرداری توسط سودجویان عنوان کرد.
مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در تعطیلات ایام نوروز امسال، بیش از ۲ هزار نفر از موزه استاد علی اکبر صنعتی، چهره ماندگار هنر مجسمه سازی ایران و اولین هنرمند داوطلب
کاترین ماسلنیکوف، مدیر نگهداری کلکسیون ماهی در موزه برک در سیاتل، گفت: حفظ سایر مواد آلی، نظیر DNA، بافت‌ها یا حتی تمام بدن حیوانات، به درصد الکل بالایی نیاز دارد. او معمولاً از الکل (بویژه از اتانول) برای نگهداری طولانی مدت استفاده می‌کند.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز به چهار سال پیش برمی گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نبوده بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در آبان ماه سال ۹۷ در جاده‌های شهرستان جاجرم در پناهگاه حیات وحش میاندشت در اثر تصادف تلف شد
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی در مورد تصویر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان تشریح پیروز توضیحاتی ارایه کرد.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از انتقال ذخیره ژنی «پیروز» به مرکز ملی ذخایر ژنتیکی کشور خبر داد و گفت: همچنین نمونه بافت جنسی و سلول‌های کوشکی هم ذخیره شد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت:‏ هیاهوی رسانه‌ای رژیم آمریکا و چند کشور اروپایی در مورد ایران، تلاشی بیحاصل در مسیر ایران هراسی و موجه ساختن اقدامات غیرقانونی و ضدحقوق بشری آنان علیه ملت ایران است.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه‌ها از برگزاری نمایشگاه آثار اهدا شده به موزه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
فرماندار شهرری با اشاره به کمک موزه سیمان ری به توسعه فرهنگی منطقه گفت: با واگذاری غیرحرفه‌ای کارخانه سیمان، این مرکز صنعتی در مسیر تخریب و نابودی بود.
مدیر مجموعه باغ موزه قصر تهران از مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، خواستار استفاده از ظرفیت این مجموعه برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد.
هزار موزه تا ۱۴۰۴، واکنش ضرغامی به تحریمش توسط کانادا، انتصاب یک مدیر رسانه ای در کاخ نیاوران و بیابان لوت در فهرست ژئوپارکهای جهان خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه‌ها از برگزاری ویژه برنامه هفته ملی کودک با عنوان مهر کودکانه خبر داد.
صدام حسین، عاشق تفنگ و عاشق شکار بود؛ شکار غزال! در نهایت هم نه مانند یک غزال، بلکه با فضاحت به صید آمریکایی‌ها افتاد و اعدام شد. برخی می‌گویند مردمی که به اقامتگاه او شوریده بودند تفنگ برنوی معروفش را به غارت بردند. این تفنگ به دست یکی از روسای قبایل بزرگ رسید و بعد از آن هم به گفته آقای عسگری، مدیر روابط عمومی موزه انقلاب و دفاع مقدس، سر از موزه مقاومت درآورد.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه از تشکیل کارگروه معماری و مرمت بعد از برگزاری نخستین رویداد ملی «تعاملات سنت و مدرنیته در معماری» خبر داد.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از راه‌اندازی بخش بی‌مهرگان مخازن علمی موزه ملی تاریخ با حدود 20 هزار نمونه خبر داد.
مدیر پایگاه میراث‌جهانی شوش از انتقال اشیای گور پیش از تاریخ چگاسفلی (خاتون) به موزه شوش خبر داد.
نشست ارائه طرح پیشنهادی موزه ملی انقلاب اسلامی، با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران موزه، و جمعی از فعالان حوزه موزه داری در سالن هویزه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ