یک ایجنت فوتبالی و سرشناس روس اعلام کرد بهتر است بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران به میزبانی روسیه برگزار بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدر جواد نکونام که از وضعیت آشفته باشگاه استقلال عصبانی بود، صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد.
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
پس از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم روستوف روسیه، یک مدیر برنامه فوتبال معتقد است محمد محبی می‌تواند کریستیانو رونالدو بعدی جهان باشد!
آندره کوری، مدیر برنامه سرشناس برزیلی، اظهارات عجیبی را درباره وینیسیوس جونیور مطرح کرده است.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد.
مربی فولاد در پاسخ به اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، گفت طالقانی در حدی نیست که درباره فولاد و منصوریان اظهار نظر کند.
"لیمینگ شن"، دیپلمات چینی به اظهارات عجیب در ایران درباره مصرف یک وعده غذا در چین با انتشار توییتی پاسخ داد.
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
جلال رشیدی‌کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب و اظهارات نسنجیده برخی درباره این لایحه گفت: «متأسفانه یک‌سری اظهارنظرات خطرناک درباره این لایحه از برخی افراد مطرح می‌شود که عجیب است. مثلا یکی می‌گوید باید بی‌حجاب‌ها را شلاق بزنیم و دیگری معتقد است باید جریمه نقدی بیش از یک میلیارد تومان را برای آن‌ها اعمال کنیم؛ اما همان‌طور که پیش‌از‌این درباره موارد مختلف اظهار نگرانی کرده بودم، در‌این‌باره هم نگرانم و امیدوارم عزیزان دقت کنند و شرایط جامعه را مدنظر قرار دهند».
در حالیکه وضعیت آشفته بازار خودرو بر کسی پوشیده نیست اما برخی اظهارات غیرکارشناسی در مناظرات تلویزیونی، تنها به بدتر شدن وضعیت موجود و انتخاب راه‌حل‌های اشتباه می‌انجامد.
اظهارات رئیس باشگاه النصر درباره اینکه او گفته به دلیل قرارداد با رونالدو فریب خورده است، تکذیب شد.
حجت کریمی در برنامه شب های فوتبالی اظهارات عجیبی را مطرح کرد که با بیانیه های باشگاه در تناقض بود.
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
با گذشت حدود یک ماه از این شکایت، پسر نوجوانی هراسان خود را به کانکس پلیس در پارک چیتگر رساند و گفت: به همراه دوستم برای پیاده روی به پارک چیتگر رفته بودیم. من برای چند لحظه‌ای از دوستم جدا شدم تا به سرویس بهداشتی بروم، زمانی که برگشتم مرد جوانی را دیدم که با تهدید چاقو دوستم را مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی اش را گرفت. چون چاقو داشت ترسیدم و پشت درخت‌ها مخفی شدم، بعد از اینکه دوستم را رها کرد من مخفیانه او را تعقیب کردم و دیدم که او وارد یکی از بوفه‌های داخل پارک شد.
اظهارات عجیب فرمانده گارد ملی سوئد در گفت‌وگو با یک نشریه سوئدی، واکنش تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت؛ اظهاراتی که برخی آن را معادل «آدمخواری» توصیف کردند.
کیهان نوشت: بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن. در پوشش کاذب حقوق زن، وی را به اسارت درآوردن. «شخصیتش» را پایمال کردن و «جنسیتش» را عنوان ساختن. کرامت انسانی‌اش را نادیده انگاشتن و او را تا حد یک بازیچه تنزّل دادن. معامله‌ای که غرب وحشی با زنان خود کرده چنین است و عجب نیست که بزرگ‌ترین حامیان فمینیسم مردان هستند! مردانی که می‌خواهند هر روز زنان برهنه‌تر و رهاتر در معابر آشکار شوند تا تمایلات حیوانی آنان را ارضا کنند.
در مواجهه با نمونه‌های متنوع از سخنان عجیب و پرحاشیه میرسلیم نگاه ساده‌انگارانه آن است که تصور شود با تذکر و توجیه یک شخص مثل جناب میرسلیم، روند دامنه‌دار وایرال‌شدن اظهارنظر‌های این‌چنینی برخی مسئولان دیگر هم در بین افکار عمومی قطع خواهد شد. این‌درحالی است که به‌نظر می‌رسد ما در بررسی این جنس اظهارات عجیب، با یک طرز فکر مواجه هستیم نه اظهارنظر شخصی چند مسئول خاص دولتی یا حاکمیتی.
جواد خیابانی درا دامه اظهارات عجیب و غریبش پیشنهاد داده است که در فینال جام جهانی 4 تیم می توانند وارد شوند و هر کدوم یه ربع یا یک ثلث با همدیگر بازی کنند!
بخشی از اظهارات محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مجید انصاری را مشاهده کنید. باهنر در بخشی از این گفت‌وگو گفت: من نماینده مجلسی را می‌شناسم که بعد از دوران نمایندگی‌اش، کارگر پمپ بنزین شد!
بخشی از اظهارات محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مجید انصاری را مشاهده کنید.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
اظهارات کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درباره سفر بازیکنان با جت شخصی، خنده‌های شدید و طولانی کیلیان امباپه را به همراه داشت.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ