بعد از منصوب شدن دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا گفته می‌شود ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مورد توجه تاتنهام قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو آلمانی دیگر مدیر ورزشی بارسلونا نیست و دکو از این پس رسما جانشین او خواهد شد.
شهباززاده در ادامه مسیر سقوط؛ اولین اخراجی لیگ!
کریستوفر ویوِل، مدیر فنی باشگاه چلسی، در حالیکه کمتر از 7 ماه پیش به این باشگاه پیوسته بود آبی‌های لندن را ترک کرد.
باشگاه اورتون اعلام کرد سه مدیر ارشد این باشگاه از جمله نایب‌رئیس اورتون را اخراج کرده است.
برخی رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند یوونتوس قصد دارد به مکس آلگری، سرمربی این تیم، پستی مدیریتی در این باشگاه پیشنهاد بدهد.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، با شرایط بسیار دشواری روبرو است.
باشگاه چلسی مدیر ورزشگاه استمفوردبریج را با 30 سال سابقه کاری به دستور تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، اخراج کرد بدون اینکه دلیلی برای این تصمیم اعلام کند.
رضادوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در خصوص وضعیت اخراج اتباع خارجی توضیح می دهد.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
سیمون جوردن، مالک سابق باشگاه کریستال پالاس، از تاد بولی خواست که دلیل واقعی اخراج توماس توخل را فاش کند.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
مدیر عامل سرخ‌ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است.
توئیتر که هفته پیش به ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و اسپیس ایکس فروخته شد، ۲۵ درصد از نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در ماه آوریل توافق اولیه برای خرید شرکت توئیتر به بهای ۴۴ میلیارد دلار را فسخ کرد و این تصمیم به یک دعوای حقوقی بین او و توئیتر منجر شد.
اخراج مدیر و سرمربی تیم پیکان در جریان مسابقه با نفت آبادان یکی از اتفاقات پرحاشیه هفته یازدهم لیگ برتر بود.
جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که مدیریت این باشگاه نیز به سرنوشت همتای خود در استقلال دچار شود.
دومین مدیر استقلالی در مجموعه های ورزشی کشور نیز برکنار شد تا در یک روز شاهد برکناری دو مدیر دو مجموعه بزرگ ورزشی کشور باشیم.
احمد مددی مدیر ورزشگاه آزادی از مدیریت این مجموعه برکنار شد و علی رضا فاضلی طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سرپرست ورزشگاه آزادی شد.
کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس، به خاطر اخراج توماس توخل شدیدا از مدیران چلسی انتقاد کرد.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
نام این مدیر در فهرست پاداش بگیرهای نجومی دوران کی‌روش دیده شده است و رقم دریافتی او از هر پیروزی یا مساوی و همچنین حق ماموریت سفرهای پرتعداد خارجی ، سر به فلک می‌کشد.
فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.
فوق ستاره بسکتبال آمریکا شرایط عجیبی را برای ماندن در تیم خود مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ