افزایش ظرفیت تولید نفت یکی از مسائلی است که همواره موافقان و مخالفانی را به دنبال داشته، اکنون در دولت سیزدهم تلاش بر آن است که ظرفیت تولید نفت را به ۶ میلیون بشکه در روز برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی تا پایان این برنامه به سالانه ۱۳۱.۵ میلیون تن می‌رسد که نسبت به ظرفیت فعلی ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد، گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزات صمت است.
افزایش ۷۰۵۴ مگاوات به توان تولید برق کشور در حوزه حرارتی و تجدیدپذیردر راستای تحقق اهداف وزارت نیرو ونتایج اقدامات دولت سیزدهم درزمینه مدیریت وکاهش ناترازی دربخش تولید و تقاضای برق بوده است.
توزیع روزانه حدود ۴ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال ۱۴۰۱، فلر های پالایشگاه هویزه به زودی خاموش می شوند و ... از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: افزایش ظرفیت تولید گوشت مرغ به میزان ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشور به منظور توسعه بازارهای صادراتی هدفگذاری شده است.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: ۱۴۷۸ مگاوات نیروگاه حرارتی صنایع تا اوج مصرف برق در سال جدید وارد مدار می‌شود.
خجسته مهر باتاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی گفت:چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گازبه مقدار ۱۴۲ میلیارد مترمکعب افزایش خواهد یافت.
مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از افزایش ظرفیت تولید گاز در این پالایشگاه از میدان گازی کیش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
خجسته مهر گفت: تا ۸ سال آینده می توانیم ۵.۷میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما ۳.۸میلیون بشکه در روز است.
خجسته مهر گفت: تا ۸ سال آینده می توانیم ۵.۷میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما ۳.۸میلیون بشکه در روز است.
وزیر نفت گفت: ما از نظر عملکرد در کانال تولید روزانه ۳ میلیون بشکه نفت قرار گرفتیم و ظرفیت تولید نفت سبک نیز به روزانه ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرد.
اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ظرفیت تولید نفت سبکمان به ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه این شرکت برای افزایش ظرفیت ۵۰۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز تا سال ۱۴۰۸ خبر داد
تولید گاز شرکت نفت فلات قاره با بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت تولید گاز در منطقه عملیاتی قشم و برقراری جریان از چاه‌های میدان گورزین، ۳۰ تا ۳۵ میلیون فوت‌مکعب‌ در روز افزایش یافت.
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
وزیر نیرو ، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از ۷ هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به تابستان بدون خاموشی امسال، از تدوین ۱۴۰ برنامه برای عبور از دومین سال بدون خاموشی در وزارت نیروی دولت سیزدهم خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران امروز درحاشیه افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری  از غرفه گروه بهمن بازدید کرد.
مدیرعامل مگاموتور از افزایش ظرفیت تولید این شرکت به ۲۵۰۰ دستگاه در سال آینده خبر داد.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بهره‌مندی از ظرفیت شهرک‌های گلخانه‌ای و تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین تولیدات کشاورزی اردبیل را به ۵ میلیون تن در سال افزایش می‌دهد.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: در ایام دهه پایانی ماه صفر، ظرفیت تولید نان در این شهرستان افزایش یافته و تمهیدات ویژه برای تامین نان زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ