بازار بورس ایالات متحده دوباره سقوط کرد و شاخص سهام وال استریت را در بحبوحه ترس از تورم و رکود به وضعیت نزولی سوق داد و سرمایه گذاران را نیز در معرض طولانی ترین روند زیان خود از زمان رکود بزرگ در سال ۱۹۳۲ قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوادار که به عنوان نخستین تیم لیگ برتری پیش فصل خود را آغاز کرده بود، با تعویق هفته اول تمریناتش ادامه پیدا کرد.
در سال ۱۳۰۷ خیابان پهلوی بالا به‌دست «بلدیه تهران» سنگفرش شد و سپس با راهیابی آسفالت به پهنه خیابان‌سازی شهرها، در سال ۱۳۰۹ مجلس شورای ملی قانونی را برای ساخت و گسترش خیابان‌های تهران تصویب کرد و پس از آن گام‌های ساخت «جاده مخصوص پهلوی» آغاز و برای نخستین بار این خیابان قیرریزی شد.
حسین پورامینی هافبک 32 ساله فوتبال ایران به ملوان پیوست.
گاهی رقابت تیم‌ها در والیبال به قدری نزدیک و پایاپای پیش می‌رود که شاهد ثبت امتیازاتی عجیب در پایان ست هستیم.
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
ساخت طولانی ترین خیابان پایتخت (ولی‌عصر(عج) ) از سال ۱۳۰۰ شمسی آغاز شد.
فاینورد در بین هفت لیگ برتر فوتبال اروپا طولانی ترین روند شکست ناپذیری را در اختیار دارد.
دیروز دوباره ثابت شد که قرار نیست بورس همیشه رشد کند و حتی در قوی ترین روندهای صعودی هم بازار باید اصلاح داشته باشد.
وینپرل طولانی ترین تله کابین جهان بر فراز دریا است، طول آن 3311 متر است. جاده بر روی 9 ستون استوار است که 7 تا از آن مستقیماً در دریا قرار دارد.‌
روزنامه های ایتالیایی تیتر اصلی‌شان را به دیدار ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.
رودخانه کن از قدیم آب شرب و همچنین آب مورد نیاز برای آبیاری باغ‌های میوه کن را تأمین می‌کرد و به این سبب همواره محل تفریح و گردشگاه شهروندان تهرانی بوده است. این رود، پرآب‌ترین رودی است که از تهران می‌گذرد. مسیر طولانی این رود به علت عظمت و مقیاس شهری و فراشهری آن با بسیاری از شریان‌های شهری و فراشهری تقاطع دارد.
سرمربی سپاهان می‌گوید پس از این توقف طولانی لیگ سعی می‌کنیم آماده ترین تیم باشیم.
منچستریونایتد حاضر است طولانی ترین قرارداد تاریخ باشگاه را با گارناچو ببندد اما این بازیکن جوان ممکن است پیشنهاد یاد شده را رد کند.
کاوشگر «وویجر یک» که در فاصله ۱۴.۸ میلیارد مایلی زمین قرار دارد به سمت تاریک فضای بین ستاره ها یا فضای اکتشاف نشده بین ستارگان درحرکت است. این طولانی ترین فاصله یک شی ساخت انسان تازمین است.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
از آخرین باری که استقلال توانست در جریان بازی از سد پرسپولیس عبور کند، 250 هفته می گذرد.
هندوانه، انار، ازگیل و... میوه های خوش نشین طولانی ترین شب سال از ۵ تا ۱۲۰ هزار تومان در میدان تره بار تهران قیمت گذاری شدند.
نخست وزیر انگلیس بر تداوم حمایت و ارائه کمک های نظامی به اوکراین برای طولانی ترین زمان ممکن تاکید کرد.
سازمان تحقیقات فضایی هند یکی از طولانی ترین ماموریت های خود را آغاز کرد و به طور موفقیت آمیز ۹ ماهواره از جمله ماهواره رصد زمین EOS-۰۶ را در مدار زمین قرار داد.
سازمان تحقیقات فضایی هند یکی از طولانی ترین ماموریت های خود را آغاز کرد و به طور موفقیت آمیز ۹ ماهواره از جمله ماهواره رصد زمین EOS-۰۶ را در مدار زمین قرار داد.
دو تیم نیان الکترونیک خراسان و مس رفسنجان در مسابقات هفته دهم لیگ شکست سه بر دو حریفان خود در جدالی طولانی مدت شدند.
شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ساخت پروژه طولانی ترین پل گردشگری را در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی شروع کرده است.
بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که این کشور وارد طولانی ترین رکود در تاریخ خود می شود که ممکن است تا اواسط سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.
انگلیس روز پنجشنبه پس از افزایش نرخ بهره که بیش‌ترین افزایش در 3 دهه اخیر است، تاکید کرد که این کشور برای طولانی ترین رکود در تاریخ خود آماده می ‌شود.
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس گفت: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود. در گفتگو با محمدمهدی سماواتی از کارشناسان بازار به این پرسش پاسخ دادیم که حذف حجم مبنا و دامنه نوسان به نفع بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ