لیگ برتر امیدهای تهران به زودی با حضور 16 تیم آغاز می‌شود. استقلال که فصل گذشته با هدایت آرش برهانی قهرمان شد، بدون شک به دنبال تکرار این قهرمانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوانترین مربی لژیونر والیبال ایران در اسلوونی معتقد است مربیان مطرح دنیا حاضر نیستند به عنوان دستیار به تیم ملی والیبال ایران بیایند.
امیر قلعه نویی و دستیارانش به طور دقیق بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال را زیر نظر می گیرند.
طبق آئین نامه جدید مسابقات مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها در تمامی مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دو کارت زرد محروم می شوند.
مربیان جدید تیم فوتبال استقلال با سرپرست مدیرعاملی این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
دستیاران خارجی یحیی گل محمدی طی چند روز آینده وارد تهران می شوند.
خیلی از مربیانی که فصل گذشته نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و بیشتر یک مربی ناکام بودند، از تیمی به تیم دیگر منتقل شده‌اند و هیچ مربی جدیدی وارد چرخه لیگ برتر نشده است.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
رشد قارچ‌گونه مربی‌نماها در رشته‌های مختلف رزمی به معضلی تبدیل شده که آینده و سلامت هنرجویان کم سن و سال را به خطر مواجه کرده است. معضلی که اکنون فدراسیون‌های رزمی پرمخاطب عزم خود را برای مقابله با آن و حمایت از علاقمندان کم سن و سال جزم ک
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
اهواز - سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان، دستیاران جدید خود در این تیم را معرفی کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نامزدهای ایرانی هدایت تیم ملی باهوش‌تر از مسئولان فدراسیون تصمیم گرفته‌اند.
کلاس دانش‌افزایی مربیان فوتبال ایران با تدریس سرمربی تراکتور برگزار خواهد شد.
گلر جوان تیم فوتبال هوادار به دفاع از عملکرد داود فنایی پرداخت و او‌ را یکی از بهترین مربیان دانست.
مهاجم پیکان می‌گوید بیژن حیدری داور وسط با لحن بدی با او صحبت کرده است.
کارشناس فوتبال با اشاره به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: مربیان دو تیم باید دست از حاشیه برداند و تمرکزشان روی مسائل فنی باشد چرا که توقع از این دو تیم بالاست.
کادرفنی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان حضور پیدا نمی کند.
درگیری ریکاردو ساپینتو با یکی از اعضای هیئت فوتبال و همینطور یگان ویژه سبب شد حتی پس از سوت پایان مسابقه در کرمان، حواشی مسابقه ادامه‌دار باشد.
شرایط اقلیمی کشور کلمبیا موجب شده بود تا برخی از مدیران تیم و مربیان از آن به عنوان یکی از مهتمرین دلایل ناکامی وزنه‌برداران یاد کنند.
مهم‌ترین اتفاق روز نخست لیگ دسته اول، برد 4 گله شمس‌آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی بود.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار/ قتل تاجر لاستیک با شلیک یک گلوله/ سارقان محله سیدخندان دستگیر شدند/ درگیری مرگبار به خاطر یک دختر/ دوستی اجتماعی حقه‌ای برای هوسرانی/ ۴۵ دقیقه گروگان گیری به خاطر نمره منفی رانندگی/ آتش بر جان برج «لیدوما»/ پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
گویا در تعطیلات تابستانی لیگ هم مربیان و مدیران عامل تیم‌ها کارهای مهمتری از حضور در نشست تخصصی سازمان لیگ دارند و وقعی به دانستن اطلاعات جدید کمیته برگزاری مسابقات نگذاشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ