گونه‌های حیات وحش بصورت قاچاق در یک باشگاه اسب‌سواری و گونه‌های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می‌شدند که در بازرسی از این محل‌ها کشف و ضبط شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان این گونه جدید از مارمولک را که در جنگل‌های ماداگاسکار کشف شده، «استاد استتار» توصیف کرده‌اند. این جانور مثل سایر گونه‌های مشابه خود توانایی تغییر رنگ بدن در هنگام استرس را دارد.
این گونۀ جدید از بزمجه که تنها در تعدادی از جزایر اقیانوس آرام زندگی می‌کند، تا ۶۰ سانتیمتر رشد می‌کند و ویژگی جالبش پنجه‌های بلند و زبان آبی‌رنگ آن است.
محققان در جستجوهایشان در آب‌های نزدیک قطب جنوب، گروهی از حیوانات دریایی مرموز به نام پروماکوکرینوس یا ستاره‌های پَرگونۀ قطب جنوب را کشف کرده‌اند.
فعالیت نوسازی در زیرزمین یک کلیسای قدیمی در لهستان منجر به کشف یک اتاقک مخفی شده که تابوت ۴۰۰ سالۀ یک ژنرال را در خود جای داده بود.
بقایای کودکی خردسال در منطقۀ پین در شمال لهستان کشف شده که زیر پای چپ او قفلی مثلثی‌شکل وجود دارد. باستان‌شناسان معتقدند که این قفل نوعی طلسم برای جلوگیری از «بازگشت مرده» و آسیب زدن به زندگان بوده است.
طی روز‌های گذشته تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد و در پی این هنجارشکنی، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع تعلیق شود.
بر طول این تابوت تصاویری به زبان هروگلیف حک شده که نشان می‌دهد صاحب این مومیایی یکی از افراد بزرگ عصر خود بوده است.
میان اشیای سالمی که کارشناسان کشف کردند، سرامیک، کاسه برنزی، تیر، نیزه و تعدادی شمشیر به چشم می‌خورد.
«کاخ پادشاهان» شهر باستانی و سومری «گیرسو» که در جنوب عراق امروزی واقع شده است سال گذشته توسط باستان‌شناسان بریتانیایی و عراقی کشف شد. باستان‌شناسان در این شهر باستانی، بیش از ۲۰۰ لوح به خط میخی کشف کردند که سوابق اداری شهر باستانی در آن‌ها ثبت شده است.
محققان جواهر و ابزار ساخته شده از دندان گراز را یافتند که نسبتاً منحصربفرد بودند چرا که مراسم آیینی مردمان فرهنگ کیوکوتنی معمولاً روی حیوانات اهلی از قبیل گاو، گوسفند، بز و سگ متمرکز بود.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
یک باستان شناس تصاویر جدیدی از سنگ نگاره ساسانی کشف شده از فرودگاهی در لندن منتشر کرد.
باستان‌شناسان در سقف معبد اِسنا نزدیک اقصر در مصر علیا، تصویر نادری از صور فلکی کشف کرده اند.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
خرابه‌های یک صومعه‌ی ۶۰۰ ساله در اسپانیا راز‌های قدیمی‌تری را در خودش پنهان کرده است، ازجمله ردپای یک دایناسور سه‌انگشتی.
روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه در داخل ساختمان‌های یک شرکت اینترنتی برخی کارمندان کشف حجاب می‌کنند، منتشر شده است.
مومیایی ژور برای دانشگاهیان بسیار مهم است زیرا در آمریکای شمالی پیدا شد و کامل‌ترین گرگ عصر یخبندان است که تاکنون یافت شده است.
به گفته دانشگاه شیکاگو، کروکودیل‌ها به اندازه کافی ترسناک هستند، اما حدود ۱۱۰ میلیون سال پیش، بسیار ترسناک‌تر بودند. سارکوسوچوس برای اولین بار در نیجر، آفریقا کشف شد و به دلیل جثه بزرگ، دندان‌های تیز و فک قدرتمندش، یک شکارچی برتر بود.
در مجموع، ۷۵۰ دندان کوسه از عمق ۵.۴ کیلومتری اقیانوس بیرون کشیده شد که متعلق به طیف وسیعی از گونه‌های شکارچی بودند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم صوتی و تصویری قاچاق خبر داد.
در زیر تصاویری از توقیف نفتکش خارجی و حلقه‌ی قایق‌ها در اطراف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران را می‌بینید. روز دوشنبه ۹ آبانماه سپاه پاسداران خبر از توقیف یک نفتکش خارجی و کشف ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در خلیج فارس داد.
کالبد شکافی مجازی یک کودک نوپای مومیایی شده در قرن هفدهم را به عنوان اولین پسر یک کنت قدرتمند اتریشی شناسایی کرد.
پولینسکی گفت که انگشت شست پای چپ قفل‌شده، این نظریه را تقویت کرد که او در زمان مرگ یک خون‌آشام محسوب می‌شده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ