سرهنگ باباپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران ۱۲۰ کیلو تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و متهم پس از انتقال به این پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
این پانزده سکۀ طلایی به صورت پراکنده در مزرعه‌ای در شمال ولز پیدا شدند. نقش و نگار روی سکه‌ها بسیار پیچیده و منحصر به فرد است.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. ۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس، ۱۲۰ کیلو تریاک از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران کشف شد.
باغملک - جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان باغملک خبر داد.
خشت نوشته‌هایی که در طول یک قرن اخیر در تخت جمشید کشف شده، حکایت از آن دارد که معماران، هنرمندان، استادکاران، کارگران، زنان و مردان بسیاری در ساخت این مجموعه نقش داشته اند. طبق این خشت نوشته ها، این افراد علاوه بر دریافت حقوق از مزایای بیمه کارگری نیز برخوردار بوده اند.
ظهیری با اشاره به عملیات پلیس و دستگیری سه نفر در این خصوص گفت: همچنین در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۳۹ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۲۰ کیلو و ۸۵۰ گرم که داخل جعبه‌های خرما جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم از کشف ۱۲۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این کامیون مقادیری موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای در میان بار توت فرنگی جاساز شده بود کشف و ضبط شد، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پساز تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف و ضبط ۱۲۸ اسلحه غیرمجاز در شهرستان رشت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: ۱۲۰ نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و مهر و موم شدند و همچنین ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ