رئیس بازرسی کل فراجا گفت: هدف اصلی از اجرای طرح حاسبین ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد آنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: در ارزیابی دستگاه‌های دولتی، دستگاه‌ها در چهار سطح معرفی می‌شوند، عالی، خوب، میانی و ضعیف.
یک وب سایت روسی نخستین حضور محبی با پیراهن روستوف را مثبت ارزیابی کرد.
جلسه ارزیابی عملکرد آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور تیم مشترک بازرسی پروژه‌های نهضت ملی شهرهای جدید برگزار و در این نشست به مدیران کم‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن اخطار داده شد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه کارگروهی تحت عنوان ارزیابی و نظارت عملکرد نمایندگان در شورا تشکیل داده ایم، گفت: شورای ائتلاف پای این کارگروه ارزیابی خود ایستاده است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه قضایی باید اجرای عدالت و حل مشکلات مردم باشد.
رئیس مرسدس بنز عملکرد تیمش در مسابقات مقدماتی گرندپری اتریش را ارزیابی کرد.
در اطلاعیه شماره ۳ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش آمده است که فرایند آموزش ارزیابان حرفه‌ای از اوایل خرداد آغاز شده و تا پایان فرایند ارزیابی به صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.
میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد این قوه توسط مردم به مثابه بهترین ارزیابان است، گفت: باید نقاط قوت را تقویت و ضعف‌ها را برطرف کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به صورت مستمر در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانکهای عامل، بنگاه‌های اقتصادی و شرکتهای دولتی است.
سمنان- استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان اولین تجربه آموزش‌وپرورش بود.
ارزیابی و آسیب شناسی عملکرد سیاست دستگاه های اجرایی در حوزه حمایت از نخبگان نشان می دهد که عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه حمایت از نخبگان نامطلوب، ناقص و مبهم بوده است.
مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: تفویض اختیار به سطح مدارس را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و باید کمک شود سازمان به تمرکززدایی برسد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش از ستاد تا کف مدرسه جزو سالم‌ترین دستگاه‌ها است و کارکنان آن ازجمله معلمان جزو نهادهای مرجع جامعه هستند.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مردم گنبد، دیگر به دنبال شادی و دیدن بازی جذاب نیستند و فقط قهرمانی در لیگ و یا حداقل صعود به نیمه‌نهایی، آنها را راضی و واقعاً خوشحال می‌کند.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام مدارس سال آینده تمام الکترونیکی می‌شود.
محققان با ارزیابی اثرات عملکرد غذا‌هایی که تصور می‌شود اثر مفیدی بر عملکرد هوازی دارند، دریافتند که چغندر، انگور و آلبالو به در دسترس بودن اکسید نیتریک کمک می‌کنند، ماده‌ای که عملکرد ورزش استقامتی را در بدن افزایش می‌دهد.
به بهانه افتتاح پارکینگ زیرسطحی امیرکبیر در منطقه 14 تهران، عملکرد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و برخی پروژه‌های مطرح در این حوزه بررسی شد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گزارشی عملکرد یک ساله دولت حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی را مورد ارزیابی قرار داد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گزارشی عملکرد یک ساله دولت سیزدهم را مورد ارزیابی‌ قرار داد.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری بر اساس مدل جدید و بر سه محور فردی، مدیریتی و سازمانی است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هر دولتی را خیلی در سال اول نمی شود ارزیابی کرد، گفت: باید یکسال دیگر هم صبر کنیم و سپس درباره دولت قضاوت نهایی انجام دهیم.
رویکرد کشورهای خاورمیانه حاکی از تنوع بخشی آنها به سبد تولید انرژی‌های الکتریکی است و عربستان در این رابطه برنامه‌های جدی را طراحی و به اجرا رسانده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: دولت نباید ابتدا به ساکن روی نقطه‌های حساسی مثل خوراک و معیشت مردم، مثل نان دست می‌گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ