الکسیا پوتیاس، ستاره تیم زنان بارسلونا، شانس کسب مجدد جایزه برترین بازیکن سال فیفا را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوجی نیشیدا به دنبال یک تورنمنت ایده آل و رویایی در قهرمانی آسیاست.
نیمار، ستاره برزیلی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کنند.
اروین انگاپت برای حضور در المپیک و کسب دومین طلای پیاپی استارت زد.
لیونل مسی، فوق ستاره جدید اینترمیامی، داستان خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در مورد ناکامی در جذب دوباره ستاره آرژانتینی در تابستان امسال را ثابت کرد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره خط حمله بارسلونا، از احساس فوق العاده حضور در این تیم صحبت کرد.
پس از جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، شایعات پیرامون پیشنهاد الهلال عربستان به این فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسیده است.
استوری نامزد کریستیانو رونالدو که پسر فوق ستاره پرتغالی را با لباس بلوگرانا نشان می دهد، جنجالی از آب درآمده است.
آرتورو ویدال که در بارسلونا با لئو مسی هم‌تیمی بود و با او دوستی صمیمانه‌ای دارد، از رفتار هواداران پی اس جی با این فوق ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.
خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا در ال‌چیرنگیتو، خبر از پیشرفت مذاکرات لیونل مسی و بارسلونا داد و گفت لالیگا تنها مانع فعلی بازگشت فوق ستاره به جمع آبی و اناری‌هاست.
لیونل مسی در فرودگاه کاتالونیا دیده شد و اکنون خبرنگار معروف اسپانیایی، فوق ستاره آرژانتینی را بسیار نزدیک به بازگشت به نیوکمپ می‌داند.
لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل با انتشار ویدئویی مهارت خود در بازی سپک تاکرا را در شن به نمایش گذاشت. چند روز پیش AS گزارش داد رونالدینیو برای حضور در لیگ پادشاهان، تورنمنت فوتبال ۷ نفره به مدیریت جرارد پیکه تنها ۷۰ یورو (چیزی معادل ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) دستمزد پایه دریافت می‌کند!
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا برای حضور در لیگ پادشاهان تنها ۷۰ یورو دریافت کرد.
در صحنه گل دوم بارسلونا نباید از پاس استثنایی رابرت لواندوفسکی به راحتی گذشت.
قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و به نظر می رسد که فوق ستاره آرژانتینی قرارداد جدیدی با تیم پاریسی خواهد بست اما در این میان شایعاتی پیرامون بازگشت مسی به بارسا هم مطرح شده است.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
این روزها اخبار ضد و نقیضی پیرامون فوق ستاره آرژانتینی درباره بازگشت به بارسلون شنیده می شود اما ظاهرا لیونل مسی در پاریس خوشحال است
ستاره اول بارسلونا در فصل جاری، شب گذشته هم چشم‌ها را به حرکت فوق‌العاده‌اش خیره کرد.
بارسلونا ابتدا در سال 2018 نگران بوده که نیمار راهی رئال مادرید شود و بعد پای پاری سن ژرمن وسط آمده است.
آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا، شب گذشته با حضور در میدان برابر رئال سوسیداد، نتیجه این بازی را تغییر داد تا بازگشتی قدرتمندانه داشته باشد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور امور خارجه در دیدار با وزیر حمل و نقل ونزوئلا بر عدم وجود محدودیت در توسعه مناسبات با کشور ونزوئلا، بر لزوم افزایش مناسبات تاکید کرد.
استایل ایستادن دو فوق ستاره برزیلی و آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن، سوژه رسانه‌ها شده است. این زوج در بارسلونا و پاریس هم‌تیمی شدند و بارها پشت ضربات ایستگاهی ایستادند اما عادت شان این سه تصویر مشابه را ثبت کرده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ