لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای سان، پس از درخواست برای کاهش دستمزد، حالا منچستریونایتد از داوید دخیا درخواست کرده علی رغم اینکه از امروز بازیکن آزاد است، با باشگاهی دیگر قرارداد نبندد.
وزیرکار گفت: فکر می‌کنم در ویرایش نهایی لایحه برنامه توسعه هفتم مواد ۱۵و ۱۶ که در مورد کاهش دستمزد کارگران تازه‌کار بود، حذف شده و احتمالا این موضوع دیگر در دستور کار نیست.
ستاره بلژیکی اینتر قصد دارد به هر شکلی که شده یک فصل دیگر نیز در اینتر بماند و به چلسی برنگردد.
بعد از حذف چلسی از لیگ قهرمانان مالکان باشگاه تصمیم گرفتند به دلیل ناکامی‌های بزرگ در فصل جاری دستمزد بازیکنان این تیم را تا 30 درصد کاهش دهند.
اگر شورای‌عالی کار قصد افزایش حداقل دستمزد تنها براساس معیار تورم را هم داشت، باید به رقمی بالاتر از رقم کنونی می‌رسید. به‌گفته فعالان کارگری؛ ارزش حداقل حقوق کارگران در ابتدای سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸۳ دلار بود که در اسفندماه ارزش آن به ۱۲۲دلار رسیده است و حتی هم‌اکنون ارزش قدرت خرید کارگر حداقل‌بگیر به ۱۱۸دلار کاهش پیدا کرده است.
یک رسانه فرانسوی دستمزد ماهانه لیونل مسی و سرخیو راموس در پی‌اس‌جی را فاش کرده و می‌گوید این دو ستاره با پیشنهاد باشگاه برای کاهش قابل توجه دستمزدشان مخالفت کرده‌اند.
پیر امریک اوبامیانگ، بازیکن اخراجی چلسی، حاضر است دستمزد خود را برای بازگشت به بارسلونا کاهش دهد.
شرکت اینتل اعلام کرد تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج می کند و دستمزد مدیران ارشد خود را کاهش می دهد.
موسسه آمار ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که قیمت مصرف کننده در دسامبر ۶۴.۲۷ درصد افزایش یافته است که نسبت به ۸۴.۳۹ درصد گزارش شده در نوامبر کاهش یافته است.
حق شناس گفت: قوانین می‌گوید دستمزد کارکنان دولت باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، اما وقتی کمتر از این نرخ افزایش دارد، مفهومش این است که قدرت خرید کارکنان دولت در سال آینده نه تنها جبران نمی‌شود، بلکه حدود ۵۰ درصد هم کاهش پیدا می‌کند. بنابراین وقتی نه تنها افزایش حقوقی درکار نیست و حدود ۵۰ درصد هم کاهش دارد، اثر غیرمستقیمش این است که بخشی از کارکنان دولت زیر خط فقر می‌روند.
آرمان رمضانی آخرین نامی است که پیرامون خط حمله ذوب آهن در فضای مجازی منتشر شده است.
داوید دخیا برای ماندن در منچستریونایتد باید پیشنهاد کاهش هنگفت دستمزد فعلی خود را بپذیرد.
بارسلونا با وجود همه تلاش هایی که برای کاهش دستمزد پنج بازیکن بزرگ خود داشت، در نهایت موفقیتی کسب نکرد. متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا، گفته بود که هدف، ناپدیدکردن آنهاست.
ساندی‌تایمز می‌گوید به دلیل عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان دستمزد کریستیانو رونالدو در این تیم 25 درصد کاهش پیدا کرده و این موضوع ستاره پرتغالی را خشمگین کرده است.
بارسلونا دیگر امیدی به کاهش دستمزد دو کاپیتان خود ندارد و روی فروش بازیکن تمرکز کرده است.
مذاکرات برای کاهش دستمزد جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، به نتیجه نرسید و متوقف شد.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا نه پیشنهاد کاهش دستمزد را قبول می کند و نه حاضر به جدایی از این تیم و انتقال به لیگ برتر است.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا نه پیشنهاد کاهش دستمزد را قبول می کند و نه حاضر به جدایی از این تیم و انتقال به لیگ برتر است.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، آماده است تا بار دیگر دستمزدش را کاهش دهد.
بی‌پولی بارسلونا؛ کاهش دستمزد یا فسخ قرارداد ۴ستاره
بارسلونا از فرانکی دی یونگ خواسته یا پیشنهاد کاهش دستمزد را بپذیرد و یا به یکی از دو پیشنهاد منچستریونایتد و چلسی پاسخ مثبت دهد.
نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات
دکتر «سوزان چنگ»، نویسنده ارشد در مؤسسه قلب اسمیت، می‌گوید: «ما از اینکه فهمیدیم بسیاری از افرادی که با کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده‌اند، فشار خون بالا دارند و هیچ عامل خطر دیگری ندارند، متعجب شدیم.»
با وجود تصویب افزایش ۵۷.۴ درصدی حقوق بازنشستگان حداقلی بگیر در هیأت وزیران، اما کاهش دستمزد حقوق سایر سطوح انتقادات زیادی را توسط این قشر داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ