به گفته معاون وزیر ورزش و در صورت عدم بروز موضوع غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی، انتخابات فدراسیون‌هایی که پیش از این زمان آنها اعلام شده بود، برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردن «تنفس»!
در حالی که 41 عضو در مجمع کشتی حضور داشتند اما آرای مأخوذه در انتخابات این فدراسیون، 38 رأی بود.
تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی هفت فدراسیون ورزشی از سوی اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
وزارت ورزش در حالی از یک «فرمول مشترک» برای مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها پیروی می‌کند که مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد و حواشی آن نشان داد دستش در این زمینه روشده است.
کاپیتان تیم ملی اسنوکر با ابراز تاسف از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم تا دو هفته آینده موانع برداشته شده و شاهد انتخاب دوباره هاشم اسکندری باشیم.
با اعلام فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.
با اعلام فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری پشت پرده حواشی که از سر گذراند تا بتواند وارد مجمع انتخاباتی شود را بازگو و عنوان کرد: نمی‌خواستم به خاطر حرف‌های غیر واقعی ببازم.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مجامع انتخاباتی فدراسیون ها اگرچه با تایید صلاحیت دیرهنگام کاندیداها و دقیقه نودی به سرانجام رسید اما عدم صدور حکم منتخبان این مجامع چالشی دیگر را برای ورزش موجب شده است.
با اعلام پولادگر، مجامع انتخاباتی فدراسیون هایی که تاریخ برگزاری آنها از قبل مشخص شده بود، اگر موضوع غیرمنتظره ای رخ ندهد، طبق برنامه برگزار خواهد شد.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
حادثه سقوط بالگرد و آسیب‌دیدگی‌های گسترده‌ای که برای سرنشینانش به همراه داشته، ابهاماتی را در مورد اجرای به موقع برخی برنامه‌ها از جمله مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها ایجاد کرده است.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: در بحث تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته هنوز نتیجه به دست ما نرسیده است.
فدراسیون قایقرانی تا پایان هفته فرصت دارد که دعوتنامه حضور در مجمع انتخاباتی را برای اعضا ارسال کند و این در حالی است که هنوز تایید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش قصد دارد تا پایان سال مجمع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون را برگزار کند.
مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در شرایطی روز دوشنبه برگزار می شود که تا به امروز به جز دو کاندیدایی که در مجمع قبل بر صلاحیت شان تاکید دوباره شد، برای کاندیدای دیگر مجوز صادر نشده است.
فدراسیون اسکواش تا کمتر از 10 روز دیگر رییس جدید خود را با برگزاری مجمع انتخاباتی خواهد شناخت.
رییس فدراسیون فوتبال اولین سفر استانی خود را بعد از موفقیت در انتخابات انجام داد و به مازندران رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ