شاهرود- مردم متدین شاهرود با حضور در نمازجمعه این هفته این شهر با حمل پلاکاردهایی بار دیگر مطالبه تجات شاهوار را از مسئولان استانی و کشوری خواستار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- آبرسانی به شاهرود، از جمله قول‌هایی است که در حد حرف باقی مانده و همچنان آینده آب در شاهرود روشن نیست، آن هم شهرستانی که بیش از ۲۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد.
شاهرود- امام جمعه بسطام شاهوار را شناسنامه شاهرود و بسطام دانست و گفت: آب شرب و کشاورزی دشت بسطام، شاهرود و زیراستاق از شاهوار تامین می شود لذا پای حیات مردم منطقه در میان است.
شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی‌ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه صیانت از گونه در معرض خطر یوز آسیایی وظیفه عمومی مردم است، گفت: مقصران مرگ دو یوز توران و عدم ایمن سازی جاده به مراجع قضایی معرفی می شوند.
شاهرود - خاموشی تیرهای برق خیابان‌ها و معابر اصلی شهر شاهرود که به زعم مسئولان، از بابت صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده، مشکلات عدیده‌ای برای مردم و سکنه پدید آورده است.
شاهرود- تاریکی معابر و خاموش تیرهای برق مشکلات عدیده ای را برای مردم شاهرود به وجود آورده است.
شاهرود- معاون رئیس جمهور ضمن بیان اینکه شاهوار مهمترین منبع آب شرب مردم شاهرود است، گفت: تداوم کار معدن بوکسیت، تبعات بسیار خطرناکی برای مردم ایجاد می‌کند.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بحث آب شرب یکی از مطالبات به‌حق منطقه کالپوش است، گفت: از مسئولان استانی می‌خواهیم که مشکل آبرسانی این منطقه را به رفع کنند.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستای قطری تصویب شد.
شاهرود- مجموعه تاریخی بسطام متشکل از مقبره بایزید بسطامی، امامزاده محمد(ع)، ایوان اولجایتو و ... با قدمتی دیرین، سال‌ها در انتظار ثبت جهانی است.
شاهرود- فرمانده ارشد آجا در استان سمنان بابیان اینکه ساختار و تجهیزات به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان است، گفت: ارتش برای برقراری امنیت در خدمت مردم است.
شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.
شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود بابیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت و آرامش را به مردم هدیه کرده است، گفت: این خدمات همچنان با پشتیبانی ملت از ارتش ادامه دارد.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
شاهرود- مسئولان استان سمنان در حالی می‌گویند زمین برای مسکن ملی تامین شده که در برخی شهرها مانند دامغان، شاهرود، کلاته خیج و بیارجمند مردم از عدم واگذاری زمین گلایه دارند.
شاهرود- فرماندار شاهرود از وقوع زمین لرزه در استان گلستان و احساس شدن آن در شاهرود خبر داد و گفت: این زلزله در تمام نقاط شاهرود به خصوص بخش‌های شمالی باعث ترس مردم شد.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه خرابی‌های شاهوار سریعا باید ترمیم شود، گفت: اجاره تمدید معدن بوکسیت در شاهوار را نمی‌دهیم.
سمنان- تصاویر منتشره از نحوه نگهداری دو توله یوزپلنگ‌ تازه پیدا شده در توران شاهرود آن هم بر روی پشت بام اداره محیط زیست در استان سمنان باعث بروز حواشی شده است.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه قبوض گاز مردم شاهرود باید تصحیح شود، گفت: این روزها شاهد سر رسید قبوض خانگی بسیار گران هستیم که باعث نارضایتی مردم شده است.
شاهرود- امام جمعه بیارجمند ضمن تاکید بر ضرورت فرزندآوری، گفت: این روزها بزرگترین دغدغه مردم موضوع اقتصاد است لذا از دولت می‌خواهیم که برای مسکن و اشتغال جوانان اقدامی صورت دهد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد باید جلوی برخوردهای سلیقه‌ای و دلالی بانک‌ها را بگیرد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا برای تصدی وزارت کار قابل قبول نیست و بهتر بود گزینه‌ای قوی‌تر و کارآمدتر برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی می‌شد.
شاهرود- با حضور هم‌رزمان، مسئولان و گروه‌های مختلف مردم پیکر لاله‌گون شهید امنیت ستوان سوم محمدجواد رحیمی در شاهرود و دامغان تشییع و در زادگاهش روستای جیلان بسطام آرام گرفت.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر لایحه دولت برای تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی پخته و کارشناسی نشود، در مجلس رأی نمی‌آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ