شاهرود- فرمانده ارشد آجا در استان سمنان بابیان اینکه ساختار و تجهیزات به روز ارتش خنثی کننده توطئه دشمنان است، گفت: ارتش برای برقراری امنیت در خدمت مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همان‌طو‌ر که در قسمت‌های پیشین گفته شد، نبود متون و شواهد نوشتاری از داخل امپراتوری هخامنشی سبب می‌شود که گمانه‌زنی آن‌هم درباره چنین موضوعات پیچیده‌ای اگر ناممکن نباشد، بسیار سخت بوده و با اما‌و‌اگرهای بسیاری همراه باشد. ما باید متون مغرضانه یونانی را بارها بخوانیم، شاید بتوانیم به بخشی از واقعیت آن امپراتوری و جامعه‌اش پی ببریم.
آنان که از درون ساختار سیاسی و در جریان سال ۱۳۹۸ علیه افزایش قیمت بنزین موضع‌گیری کردند و آن فجایع بروز کرد، امروز نمی‌توانند به راحتی آن ماجرا را فراموش کنند، در نتیجه هر روز درگیر چگونگی حل مساله انرژی هستند.
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ساختار حکمرانی فضای مجازی در کشور یکپارچگی ندارد گفت: در تهیه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه اصلاً با شورای عالی فضای مجازی مشورت نشده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در ایران ساختار شبکه اقتصاد از طرح توسعه صنعتی پیروی نکرده و این محصول ۶۰ سال اقدامات و سرمایه‌گذاری‌ها و رفتارهای اقتصادی دولت‌های مختلف است.
ترکیب آب و آبلیمو نوشیدنی خوبی برای شروع روز است. این نوشیدنی بدون کافئین و بدون کالری است و ضمناً مقدار قابل‌توجهی ویتامین C دارد. ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان است که نقش مهمی در سیستم ایمنی و محافظت از پوست در برابر نور خورشید دارد. این ویتامین برای تولید کلاژن خیلی اهمیت دارد. کلاژن پروتئینی است که ساختار اصلی پوست، تاندون‌ها و رباط‌ها را تشکیل می‌دهد.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
اگرچه بسیاری از رسانه‌‏ها و کارشناسان غربی شورش روز شنبه گروه واگنر را نشانه شکاف در ساختار سیاسی روسیه دانستند، اما دبیر کل ناتو در سخنانی هشدار داد که  نباید مسکو را دست کم گرفت.
دانشمندان برای بررسی محل زندگی مورچه‌ها، ۱۰ تن سیمان را در مدت سه روز داخل یک کلونی متروکه تزریق می‌کنند تا ساختار پیچیده‌ی آن را مشاهده کنند. منبع: آخرین خبر
­رئیس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس ساختار صندوق سرمایه‌گذاری «بازنشستگی تکمیلی» را ابلاغ کرد.
بهزاد نوشادی که زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال مربی بدنساز آبی ها بود، از دلایل ناکامی تیم ساپینتو می گوید.
نمایندگان نشست امروز صحن خانه ملت را به اصلاح ساختار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از شیوه معرفی نمایندگان مورد اعتماد کاندیدا‌ها برای حضور پای صندوق‌ها تا ساماندهی فرآیند‌های اجرایی توسط وزارت کشور اختصاص دادند.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:مهم‌ترین بخش اقتصادی دولت وزرات صمت است که بالغ بر ۶۵ سهم اقتصادی کشور در این حوزه صنعت معدن و صادرات و واردات از این وزارتخانه اثر پذیری دارد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
ساختمان پایانه غلات کالینگ‌وود در سال ۱۹۲۹ ساخته شد و به مدت ۱۳ روز بتن به طور مداوم روی یک چارچوب ساختاری چوبی ریخته می‌شد تا به ارتفاع ۱۸۰ فوت (تقریبا ۵۴ متر) برسد...
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هم‌اکنون برخورد جبهه مقاومت با جبهه استکبار آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی برخورد دو قلمرو ژئواستراتژیک است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ ساختاری اشکالی در قانون اساسی نیست، اما از لحاظ اجرا و عمل به برخی از مفاد قانون اساسی ایراداتی داریم که باید مرتفع شود.
سخنگوی دولت گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع رسانی و حرکت تحولی در این یک سال به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی ما متوقف و ایستا نبودیم.
در مناظره مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف با عنوان «عنوان اعتراض دارم ۲» مطرح شد که «می‌توان با انجام اصلاحاتی در ساختار، فضا را برای بیان و پذیرش اعتراض آماده کرد.»
در مطالعه‌ای صورت گرفته که نتایج آن به تازگی در مجله PNAS منتشر شده پژوهشگران جوامع باکتریایی موجود در هوا را برای درک ساختار جامعه و الگو‌های توزیع جغرافیایی زیستی مورد بررسی قرار دادند. علاوه بر این، آنان تعاملات باکتری‌ها با سایر میکروبیوم‌های زمین، به ویژه زیستگاه‌های سطحی را ارزیابی کرده اند.
با مصوبه روز گذشته هیئت دولت جهت اصلاح اساسنامه و ساختار دو صندوق دارا و پالایشی یکم، امید تازه‌ای برای رونق معاملات این صندوق‌ها به وجود آمده است. تصمیمی که به گفته کارشناسان می‌تواند باعث خروج از زیانی شود که تقریبا دو سال، گریبان‌گیر سرمایه‌گذاران خرد و مردمی شده است که با اعتماد به دولتمردان گذشته در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بسیار علاقه دارد از خود چهره‌ای مقتدر و بدون هیچ استرس و یا تزلزلی نشان دهد. کشورهای غربی به خوبی با این چهره آشنایی دارند.
بررسی ابعاد مختلف موضوعات اقتصادی روز جامعه در حوزه معیشت مردم، بررسی بودجه 1401 و بررسی طرح پیش نیاز برای بررسی برنامه هفتم توسعه و تدوین بودجه 1402 کشور با رویکرد اصلاح ساختار بودجه، بررسی غلبه بر تورم و همچنین هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های تولیدی و اقتصادی و رشد اقتصادی کشور در زمره محورهای مهم مباحث امروز بین دولت و مجلس بود
جدیدترین آمار ارایه شده حاکی از آن است که از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن حدود یک هشتم افراد آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ