شاهرود- فرماندار شاهرود از وقوع زمین لرزه در استان گلستان و احساس شدن آن در شاهرود خبر داد و گفت: این زلزله در تمام نقاط شاهرود به خصوص بخش‌های شمالی باعث ترس مردم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعتی پیش زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند را لرزاند
کانون زمین لرزه ۱۵ کیلومتری دیباج در دامغان و ۴۱ کیلومتری مجن در شاهرود اعلام شده است.
دامغان- زمین لرزه ای به قدرت ۴.۳ ریشتر لحظاتی قبل دیباج در شهرستان دامغان را لرزاند.
مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: زمین لرزه ٣.٦ ریشتری تهران خسارتی نداشت.
طبق اعلام مرکز زلزله نگاری چین، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۴۷ بامداد روز یکشنبه منطقه ساحلی پینگ‌تونگ تایوان را لرزاند.
یک زمین لرزه به بزرگی ۶.۲ ریشتر، صبح امروز (پنجشنبه) فیلیپین را لرزاند.
زمین لرزه قدرتمندی به بزرگی ۶ ریشتر صبح روز یکشنبه چندین بخش از پاکستان را لرزاند و ساکنان را مجبور به ترک خانه های خود کرد.
بر اساس اعلام سازمان زمین شناسی ایالات متحده، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۳ ریشتر روز جمعه به وقت محلی در پرو به ثبت رسید.
مرکز لرزه نگاری مدیترانه اروپا اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۱ ریشتر پاپوآ گینه نو را لرزاند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی ۵ ریشتر بخش اشکنان لامرد از استان‌ فارس را لرزاند و در هرمزگان نیز احساس شده است.
مرکز لرزه نگاری اروپا مدیترانه اعلام کرد زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر روز شنبه سواحل اکوادور را لرزاند.
مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را ۰۸:۱۷:۵۷ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه و عمق آن را در ۱۰ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
مرکز لرزه نگاری اروپا مدیترانه همچنین اظهار کرد که این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است. تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر بار دیگر استان هاتای ترکیه را لرزاند.
شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در شمال شهرستان و در شهر مجن بامداد امروز رخ داد، گفت: این زلزله خساراتی نداشته است.
زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر که سواحل شمالی پاپوآ در اندونزی را لرزاند، منجر به واژگونی یک کافه در کنار آب، کشته شدن ۴ نفر و آسیب به ساختمان‌ها شد.
اداره مدیریت حوادث و فوریت‌های ترکیه (AFAD)، تعداد قربانیان زمین لرزه روز دوشنبه در ترکیه را ۲۹۲۱ تن و تعداد زخمی‌ها را ۱۵۸۳۴ اعلام کرد. پیش از این مقامات ۲۳۷۹ کشته و بیش از ۱۴۴۰۰ زخمی را گزارش کرده بودند.
منابع مصری از زمین لرزه شدید در مصر خبر دادند.
شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه زمین لرزه چهار ریشتری زمان آباد واقع در بیارجمند شاهرود را لرزاند، گفت: این زمین لرزه صبح چهارشنبه رخ داده است
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
زمین لرزه ۵/۱ دهم ریشتری بخش تخت در ۴۰کیلومتری بندرعباس را لرزاند.
خبرگزاری رویترز بامداد یکشنبه از وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۷.۶ ریشتر در پاپوآ گینه نو و صدور هشدار سونامی در پی این زلزله خبر داد.
خبرگزاری رویترز بامداد یکشنبه از وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۷.۶ ریشتر و صدور هشدار سونامی در پی این زلزله خبر داد.
بر اثر وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۶ در مقیاس ریشتر در جنوب غربی چین، دست‌ کم ۲۱ نفر کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ