دروازه‌بان تیم ملی برزیل شاید در تاریخی ترین لحظات دوران فوتبالی خود نتوانست عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درآستانه آغاز فصل جدید فوتبال ایران امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور مانده است.
جرارد پیکه تماشای بازی‌های بارسا به عنوان یک هوادار را سخت و رنج‌آور توصیف کرد و گفت در دوران فوتبالش شرایط متفاوت بود.
محسن ربیع‌خواه در روزهایی که به دلیل مصدومیت دور از مستطیل سبز است از نزدیک بازی تیمش را تماشا کرد.
بازیکن سابق و مربی کنونی تیم ملی از نزدیک بازی نساجی - پیکان را تماشا کرد.
ماتیس دلیخت، مدافع هلندی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل فرایبورگ با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه این تیم را باز کرد تا قفل دروازه‌ها باز شود.
بایر لورکوزن بدون حضور مهاجم ایرانی خود دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت را آغاز می‌کند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
کریستیانو رونالدو با یک شوت از راه دور تماشای توانست موجبات بازگشت زردپوشان النصر را در یک بازی حیاتی مهیا کند.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
یورگن کلوپ ضمن تمجید از قدرت رئال مادرید گفت که شکست دادن این تیم و رفتن به دور بعد امکان‌پذیر است.
برزیل خیالش از صعود به دور حذفی راحت است و ستاره‌های این تیم روی سکو و نیمکت حین خمیازه کشیدن شکار شدند.
دور دوم رقابت‌ها در گروه E، امشب با جدال تماشایی اسپانیا و آلمان به پایان خواهد رسید.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، تایید کرد که این تیم افتتاحیه جام جهانی 2022 را به صورت مستقیم تماشا کرده است.
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند و نه تبليغات دور زمین، پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند؟
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند، و نه تبليغات دور زمین پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند.
یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی در خانه بنفیکا با نتیجه 4-3 شکست خورد و از دور رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفت.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید گل تماشایی از راه دور او مقابل تراکتور به دلیل تمرینات همیشگی او بوده است.
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید گل تماشایی از راه دور او مقابل تراکتور به دلیل تمرینات همیشگی او رقم خورده است.
یک گل تماشایی در بازی رئال سالت لیک و اطلس اف سی در لیگ آمریکا از فاصله ۶۴ متری به ثمر رسید. آرون هررا مدافع راست رئال سالت لیک با دیدن دروازه بان که بیش از حد جلو آمده بود با شوتی از فاصله دور دروازه را باز کرد.
جواد نکونام، سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.
تنها ۲۳ روز دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و کلی نماد در سال جاری باز هم در صف عرضه اولیه‌ها باقی ماندند. در این ۲۳ روز احتمال عرضه اولیه کدام نماد‌ها وجود دارد؟
ساخته رابرت زمکیس یک روایت جاسوسی و عملیات مخفی دور از خط مقدم جنگ جهانی دوم است که اگرچه در لیست بهترین آثار زمکیس قرار نمی‌گیرد اما با توجه به بازیها و تعلیقی که با خود به همراه دارد، ارزش یک بار تماشا را به قصد سرگرمی دارد.
تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ