مربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید به قرارگرفتن تیمش جزو بالانشین‌های لیگ امیدوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های مالزی اعلام کردند در پی سقوط یک جت شخصی در غرب این کشور، تمام سرنشینان آن کشته شدند.
رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با رسانه ملی تاکید کرده که ظرفیت در نظر گرفته شده برای پزشک عمومی در کنکور امسال، ۱۰ هزار و ۲ نفر است؛ همان میزانِ پذیرش شده در سال ۱۴۰۱، در حالی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌بایست این ظرفیت در سال جاری به ۱۱۵۲۰ تن افزایش بیابد و یا حتی با احتساب پذیرفته شدگان سال قبل، ظرفیت بایستی به ۱۲ هزار تن در سال جاری برسد!
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و پراید در محور اهواز ملاثانی خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد، ۱۰ نفر را مصدوم کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای تربت حیدریه گفت: از روز گذشته تا امروز ۱۰ هزار نفر جهت زیارت اهل قبور و شب‌های چراغ و برات وارد بهشت جواد الائمه شدند.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان ۱۰ نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۱۰ نفر از دلالان ارزی در اجرای طرح‌های مبارزه با اخلالگران بازار ارز خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد؛ یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
موج اعتراضات دست کم در ده‌ها شهر پس از آتش سوزی در منطقه در شین جیانگ در غرب کشور آغاز شد. آتش سوزی‌ای که باعث کشته شدن ۱۰ نفر شد تلفاتی که بسیاری باور دارند مرتبط با محدودیت‌های ناشی از شیوع کووید بوده که مردم را در خانه‌ها محدود کرده و مانع از رفت و آمد عادی در فضای اجتماعی می‌شود.
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث ترافیکی فوت شده اند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان اعلام کرد: در جریان یک سانحه رانندگی در محدوده علی آباد فاصله ۱۰ کیلومتری گیلوان در استان گیلان هفت نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مصدوم شد.
سخنگوی دولت گفت: در سه هفته گذشته، نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از ایرانیان در این سفرهای زیارتی حضور داشتند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی مینی بوس و مصدومیت ۱۰ نفر در ایذه خبر داد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان بیش از ۲۰۰ هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی ۱۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از تحویل 10 پیکر زائران فوت شده در حادثه آتش سوزی اتومبیل ون در شهر شوملی عراق به پزشکی قانونی این استان خبر داد.
احتمال می‌رود فروشنده‌ها چند نمونه قهوه را ترکیب کرده باشند که این امر موجب افزایش کافئین موجود در آن و در نتیجه مسمومیت مصرف کنندگان شده است.
سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند، دستگیر کردند.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ