با خروج حسین هدایتی از مجموعه سرخ‌ها، رفته‌رفته فرصت برای تولد یک عابربانک جدید فراهم شد. البته بخشی از فعالیت این نفر جدید با آخرین روز‌های فعالیت فوتبالی حسین هدایتی هم هم‌پوشانی دارد، ولی اسمش در سال‌های اخیر در شرایطی مطرح شده که دیگر خبری از حسین هدایتی نیست. این عابربانک جدید را رسانه‌های مختلف محمد یوسفی معرفی کرده‌اند. همواره هم در پسوندی که برایش در نظر گرفته شده از «هوادار متمول» و «مولتی‌میلیاردر دوبی‌نشین» استفاده کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
مالباخته گفت: زمانی که داخل خانه بودم، این جوان یک نوشیدنی برایم آورد که بلافاصله پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. پس از گذشت دو روز زمانی که به هوش آمدم متوجه سرقت خودرو (یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند توسان سفیدرنگ) و همچنین برداشت بیش از ۳۰ میلیون تومان از حساب کارت عابربانک شدم.
برخورد یک دستگاه کامیون به چندین خودور در غرب کنیا، دست کم ۵۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ۲۰ درصد جانباختگان تصادفات در کشور عابران پیاده هستند که این میزان در خراسان رضوی ۲۴ درصد است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری دراین شهرستان مرتکب شده بود خبرداد.
۱۳ تن بر اثر زیر گرفتن عابران در یک شهر مرزی ایالت تگزاس آمریکا کشته یا زخمی شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن کارت‌های عابربانک در تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.
بیشتر بعدازظهر‌ها که بانک‌ها تعطیل بودند، کنار دستگاه‌های خودپرداز می‌ایستادم و وقتی متوجه رمز کارت کسی می‌شدم به بهانه کمک کردن در کار‌های بانکی‌اش پشت دستگاه می‌ایستادم و وقتی کارش تمام می‌شد، کارت را از دستگاه خارج می‌کردم و کارت سرقتی خالی دیگری را با کارتش عوض کرده و با سرعت فرار می‌کردم و قبل از اینکه آن فرد متوجه شود و کارتش را بسوزاند تا جایی که می‌توانستم کارتش را خالی می‌کردم.
در خیابان‌های چین ربات‌ها گذرنامه کویید عابران را چک می‌کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس گفت: لازم است که از توقف‌های سدمعبری در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری شود که این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان نشود.
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی در آستانه روز طبیعت هشدارها و توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.
پاشایی با اشاره به اینکه این فرآیند مجرمانه با در اختیار قرار گرفتن کارت بانکی هموطنان و قرار دادن در دستگاه اسکیمر و دریافت رمز امکان پذیر می‌شود از هموطنان خواست که تمام مراحل عملیات بانکی شامل کشیدن کارت در دستگاه عابر بانک و وارد کردن رمز کارت بانکی را شخصا انجام دهند و از قرار دادن کارت بانکی در اختیار سایر افراد حتی برای چند ثانیه اکیدا خودداری کنند.
متهم پرونده سرقت‌های عابر بانک، پس از جلب اعتماد طعمه خود، چنین وانمود می‌کرد که تشنه یا گرسنه است! سپس از راننده‌ای که فریب عشوه‌های شیطانی را خورده بود، تقاضا می‌کرد تا برای او آبمیوه، پیتزا یا ساندویچ بخرد. او در ادامه نقشه اش بلافاصله پشت سر راننده از خودرو پیاده می‌شد؛ و در فروشگاه کنار وی می‌ایستاد هنگامی که راننده رمز کارت بانکی را با صدای بلند به فروشنده می‌داد تا بهای خرید آبمیوه یا اغذیه را بپردازد، او بی درنگ شماره رمز را حفظ و بعد یادداشت می‌کرد.
ویدیویی ترسناک از سقوط یک خودرو به داخل خیابان منتشر شده است که در پی این حادثه صدمات جدی به عابران پیاده وارد شد.
تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذر از حواشی تغییر سرمربی، وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عبور عابرین پیاده در عرض بزرگراه‌ها ممنوع است، گفت: اگر عابرین پیاده به تکلیف خود عمل نکنند، عابر پیاده مقصر شناخته می‌شود.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
شهردار منطقه ۹ از احداث ۱۱ سرعتکاه آسفالتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در غرب پایتخت خبر داد.
بانک سپه با راه اندازی باجه سیار در پایانه مرزی مهران برای زائران اربعین حسینی، کارت عابر بانک آنی صادر می کند.
اولین عابربانک ایران و حتی خاورمیانه ۵۰ سال پیش در خیابان جمهوری افتتاح شده است.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ