دستاورد کارلوس کی‌روش برای ایران، با وجود شخصیت‌دادن به تیم ملی، صفر مطلق بوده و به نظر می‌رسد دانش فوتبالی این چهره پرتغالی با ایران سازگار نیست. البته این ناسازگاری احتمالا در اولویت نباشد و حالا کارلوس نه به دلیل ارزیابی فنی، بلکه خوش‌زبانی در کنفرانس خبری که خوشایند عده‌ای شده، به کارش در ایران ادامه دهد، آن‌طور که ادعا شده تا بعد از جام ملت‌های آسیا و احتمالا بعد از ثبت یک ناکامی جدید برای تیم ملی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا بعد از یک‌ لیگ ملت‌های ناامید کننده از‌ کار برکنار شد.
با حکم سرپرست کمیته فانکشنال فیتنس رئیس کمیته فنی و سرمربیگری تیم ملی و رییس کمیته فنی زنان انتخاب شدند.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع‌بندی نهایی رسیده و بعد از اتمام هفته بیست و ششم لیگ برتر آن را اعلام می‌کند.
هروه رنار، سرمربی جدید تیم ملی زنان فرانسه کاپیتان تیمش را انتخاب کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم را تشریح و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب سرمربی تیم ملی ایران در مرحله نهایی قرار دارد و پس از طی تشریفات اداری معرفی خواهد شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم، اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
به گفته سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی، ترکیب این تیم برای بازی‌های پاراآسیایی بعد از مسابقات قهرمانی کشور که آخرین مرحله انتخابی تیم ملی به حساب می‌آید، مشخص خواهد شد.
برخی از هواداران استقلال، امیر قلعه نویی را سرمربی تیم ملی معرفی و از او حمایت کردند!
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
در غیاب سعید علی حسینی، کمیته فنی استعفای او را از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری پذیرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
از آنجایی که فدراسیون فوتبال درگیر پشتیبانی از تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی دوحه است، انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از این تورنمنت محول کرد.
لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، امروز بعد از انتشار لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی درباره انتخاب فهرست نارنجی‌پوشان توضیحاتی ارائه داد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب سرمربی تیم ملی امید بعد از جام جهانی 2022 قطر خبر داد.
فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته انتخاب سرمربی تیم امید را به بعد از برگزاری بازی های تیم ملی در جام جهانی موکول کند.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از حضور ۷ ورزشکار شانس طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در اردوهای آمادگی خبر داد و گفت: دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اردیبهشت سال آینده بعد از شرکت در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از اتمام پنجره چهارم انتخابی جام جهانی عازم مجارستان شده بود هفته آینده به کشور باز می گردد تا تیمش را برای پنجره پنجم این رقابت‌ها آماده کند.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان تأکید کرد، کیفیت بازیکنان و رقابت نزدیک آنها در انتخابی باعث وسواس او در اعلام انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی شده است.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
فدراسیون فوتبال در نظر دارد بعد از مسابقات جام جهانی و پیش از حضور در جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا، جواد نکونام را به عنوان سرمربی و کارلوس کی‌روش را به عنوان مدیر فنی تیم ملی انتخاب کند.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ